به صفر رساندن ذخایر شناور میعانات گازی از دستاوردهای بزرگ وزارت نفت است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: به صفر رسیدن ذخیره‌سازی میعانات گازی روی آب یکی از دستاوردهای بزرگ وزارت نفت است.

محمدرضا میرتاج‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، به بیانیه ۲۲۰ نفر از نمایندگان خطاب به رئیس‌جمهوری درباره اقدام‌های شایسته وزارت نفت که ششم تیرماه در صحن علنی مجلس قرائت شد اشاره و اظهار کرد: وزارت نفت در این دو سال اخیر موفقیت‌های خیره‌کننده‌ای به دست آورده که به صفر رسیدن میعانات گازی ذخیره‌شده روی آب یکی از این موفقیت‌های بزرگ است.

وی افزود: افزایش چندبرابری فروش نفت، ارتباط با همسایگان در حوزه انرژی، موفقیت در بخش دیپلماسی انرژی، توسعه فازهای پارس جنوبی و... از مهم‌ترین اقدام‌های وزارت نفت دولت سیزدهم بوده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار کرد: وزارت نفت در این مدت قراردادهای خوبی هم در بخش داخلی و دانش‌بنیان‌ها و هم در بخش خارجی و کشورهای همسایه امضا کرده است که در آینده چشم‌انداز خوبی را برای صنعت نفت و گاز کشور رقم خواهد زد.

شایان یادآوری است که در نشست علنی ششم تیرماه مجلس شورای اسلامی ۲۲۰ نفر از نمایندگان در بیانیه‌ای خطاب به رئیس‌جمهوری از اقدام‌های شایسته وزارت نفت قدردانی و تشکر کردند.

کد خبر 474866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =