بازدید مدیرعامل شرکت ملی نفت از سکوی فاز ۱۱ پارس جنوبی

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران همزمان با عید سعید قربان و آغاز دهه امامت و ولایت از سکوی فاز ۱۱ پارس جنوبی در خط مرزی میدان مشترک پارس جنوبی بازدید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، محسن خجسته‌مهر امروز (پنجشنبه، هشتم تیرماه) به همراه جمعی از مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران، به‌منظور مشاهده میدانی نخستین سکوی نصب شده طرح توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی، ضمن بازدید از بلوک گازی این طرح در خط مرزی میدان پارس جنوبی، با کارکنان عملیات نصب سکو دیدار و از تلاش‌های آنان قدردانی کرد.

وی در بدو ورود به دکل حفاری موقعیت چاه‌های سکوی B11 پارس جنوبی مورد استقبال مدیران عامل شرکت‌های نفت و گاز پارس به‌عنوان کارفرما و شرکت‌های پتروپارس و مهندسی و ساخت تأسیسات دریایی به‌عنوان پیمانکاران توسعه این طرح قرار گرفت.

معاون وزیر نفت از تلاش‌ها و فعالیت‌ها به‌منظور نصب سکوی B11 قدردانی کرد و گفت: نصب سکوی فاز ۱۱ پس از ۲۰ سال تأخیر، اتفاق بسیار بزرگی است و من به همه خداقوت عرض می‌کنم.

خجسته‌مهر با تاکید بر حمایت رئیس‌جمهوری و راهبری وزیر نفت در اجرایی شدن این عملیات از تلاش و مجاهدت نیروهای سه شرکت فعال در طرح تقدیر و تشکر کرد.

در این بازدید، محمدحسین متجلی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس و مدیران عامل پیمانکار طرح توسعه فاز ۱۱ پارس چنوبی که از روزهای گذشته بر مراحل آماده‌سازی و نصب سکوی B11 نظارت داشتند، گزارشی از وضع سکوی نصب شده و متعلقات در موقعیت B فاز ۱۱ این میدان مشترک گازی ارائه کردند.

کد خبر 474918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =