نخستین فراخوان فرصت مطالعاتی برای اجرای پروژه‌های فناورانه در حوزه حفاری منتشر شد

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران از انتشار نخستین فراخوان برای اجرای دو پروژه فرصت مطالعاتی مورد نیاز در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، محمدعلی بیگ‌زاده روز شنبه ( ۱۰ تیرماه) گفت: نیازهای پژوهشی با عناوین ارزیابی و امکان‌سنجی طراحی و ساخت ابزار اندازه‌گیری، ثبت ارتعاشات و پارامتر در رشته حفاری و ارزیابی و امکان‌سنجی ساخت سامانه هوشمند پایش سوابق کارکرد رشته حفاری با انتشار فرخوان از طریق دوره‌های فرصت مطالعاتی اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، مراکز و مؤسسه‌های تحقیقاتی و براساس نظام پژوهش، فناوری و تجاری‌سازی وزارت نفت اجرا می‌شود.

وی افزود: این فراخوان در سامانه اجرایی تقاضا و عرضه پژوهش و فناوری (ساتع) به آدرس www.sate.atf.gov.ir قابل مشاهده است و پژوهشگران می‌توانند پیشنهاد خود را در چارچوب فرم پیشنهاد پروژه پژوهشی روی سایت به آدرس www.rtd.nioc.ir تهیه و همراه با نامه رسمی از سوی معاونت پژوهشی دانشگاه در ساتع ارسال کنند.

مدیر پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: اطلاعات تکمیلی مربوط به این دو پروژه روی سامانه قابل دسترس بوده و آخرین مهلت بارگذاری پیشنهادها تا ۳۱ تیرماه امسال تعیین شده و شماره تلفن ۰۶۱۳۴۱۴۴۲۹۲ برای پاسخگویی به پرسش‌ها اختصاص یافته است.

بیگ‌زاده با بیان اینکه این دو پروژه از شمار پروژه‌های فناورانه شرکت است، گفت: پروژه‌های یادشده در شورای عالی پژوهش شرکت به ریاست حمیدرضا گلپایگانی، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و مدیریت پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران تصویب شده‌اند و پس از انجام فراخوان، پیشنهادهای دریافتی داوری و با دریافت مجوزهای نهایی و امضای قرارداد امسال اجرایی می‌شوند.

کد خبر 475015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =