عملیات ساخت کارخانه تولید آسفالت شرکت نفت و گاز آغاجاری شتاب گرفت

مدیر خدمات شرکت نفت و گاز آغاجاری از پیشرفت عملیات احداث کارخانه جدید تولید آسفالت این شرکت خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز آغاجاری، محمدرضا مداحی‌نژاد با بیان اینکه کارخانه جدید تولید آسفالت شرکت آغاجاری جنب کارخانه گاز و گاز مایع هزار این شرکت قرار دارد، گفت: تاکنون بیش از ۴۳۰ سرویس «ماکادوم» (سنگ شکسته و ماسه‌ای) به‌وسیله ماشین‌آلات ترابری این شرکت از معادن کوه‌های سه‌راهی پازنان، در لایه‌های ۲۰ تا ۱۷۰ سانتی متر در محوطه این کارخانه پخش، تسطیح، آب‌پاشی و کوبیده شده است.

وی افزود: در ادامه اجرای عملیات خاکی، سنگ مورد نیاز برای پی‌ریزی و اجرای حصار محوطه کارخانه جدید تولید آسفالت شرکت نفت و گاز آغاجاری از معدن کوه‌های اطراف تهیه و کار حصارکشی آن به‌زودی آغاز خواهد شد.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، در زمینه تولید و بهره‌برداری، فرآورش و انتقال نفت خام و گاز طبیعی، همچنین تولید میعانات گازی فعالیت می‌کند.

ظرفیت تولید نفت این شرکت به‌طور میانگین معادل ۶۱۵ هزار بشکه در روز و ظرفیت تولید گاز آن حدود ۲۰ میلیون مترمکعب در روز است. این شرکت همچنین روزانه ۳۰ هزار بشکه میعانات گازی نیز تولید می‌کند.

شرکت نفت و گاز آغاجاری مالک شبکه‌ای از ۷ هزار کیلومتر خطوط لوله انتقال، ۱۲ مجتمع بهره‌برداری، ۱۸ ایستگاه تقویت فشار گاز، ۸ پالایشگاه گاز و گازمایع و ۴ کارخانه نمک‌زدایی است.

کد خبر 475161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =