گسترش فرهنگ قرآنی؛ استوارترین ستون توسعه اجتماعی

وزیر نفت گفت: گسترش فرهنگ قرآنی افزون بر نقش سازنده در اعتلای کمال انسانی، استوارترین ستون توسعه اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار شانا، جواد اوجی، امروز (جمعه، ۱۶ تیرماه) در پیامی به مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه صنعت نفت نوشت:  گسترش فرهنگ قرآنی و توسعه نگاه علوی، زیبنده‌ترن مسیری است که علاوه بر نقش سازنده در اعتلای کمال انسانی، استوارترین ستون توسعه اجتماعی و زمینه‌ساز تلاش و کوشش معرفت‌محور و امیدآفرین است.

وی در ادامه با قدردانی از تلاش‌های مخلصانه دست‌اندرکاران برگزاری هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم و نهج‌البلاغه وزارت نفت افزود: از همکاران، همسران و فرزندان آنان که با حضور خود، شکوه این جشنواره نور و دانایی را دو چندان کرده‌اند، سپاسگزاری می‌کنم.

وزیر نفت ادامه داد: امیدوارم با حمایت و همراهی مدیران بخش‌های مختلف صنعت، شاهد گسترش روزافزون اجتماعات قرآنی و تقویت انس خانواده بزرگ نفت با قرآن و نهج‌البلاغه، به‌عنوان بزرگ‌ترین سرمایه و راهنمای امت اسلامی به سوی تعالی و توسعه باشیم.

به گزارش شانا، مقدمات برگزاری هفتمین مسابقات سراسری قرآن کریم صنعت نفت بین چهار شرکت اصلی و ستاد وزارت نفت از سال گذشته آغاز شد. سرانجام در روزهای ۱۵ و ۱۶ تیرماه و همزمان با عید سعید غدیر خم، به میزبانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، مسابقات پایانی برگزار شد.

سرانجام ۸۵ نفر از برادران و ۴۲ نفر از خواهران همکار در این مسابقات نهایی حضور داشتند و مسابقات در ۶ مقطع برگزار شد و نفرات برتر انتخاب شدند.

کد خبر 475185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =