۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵
  • کد خبر: 475554
بولتن آماری سالانه اوپک منتشر شد

دبیرخانه اوپک بولتن آماری سالانه خود برای سال ۲۰۲۳ میلادی را منتشر کرد.

به گزارش شانا به نقل از دبیرخانه سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک)، این سازمان نسخه سال ۲۰۲۳ بولتن آماری سالانه خود (ASB) را روز سه‌شنبه (۲۰ تیرماه) در ساعت ۱۴ به وقت وین (۱۵ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران) منتشر کرد. این رویداد هم به‌صورت حضوری هم ویدئوکنفرانسی برگزار شد.

هیثم الغیص، دبیرکل اوپک درباره این نشریه و نکات مهم آن سخنرانی کرد، این رویداد همچنین شامل یک سخنرانی و میزگرد با حضور تحلیلگران و کارشناسان اصلی دبیرخانه اوپک دخیل در تهیه این بولتن بود.

در ادامه این آیین، ویدئویی حاوی نکات برجسته این نشریه نمایش داده شد و یاکوب مولنر، دانشیار و مدیر دانشگاهی آکادمی اجرایی WU، حامی این رویداد، سخنانی را ایراد کرد.

بولتن سالانه اوپک از مهم‌ترین نشریات این سازمان است که برای نخستین بار سال ۱۹۶۵ منتشر شد و همچنان طیف گسترده‌ای از آمار و ارقام مربوط به صنعت انرژی جهان، به‌ویژه نفت و گاز طبیعی، همچنین شاخص‌های اصلی اقتصادی را که یکی از منابع اطلاعاتی قابل‌اعتماد برای مسئولان، سیاست‌گذاران، کارشناسان صنعت، تحلیلگران، پژوهشگران، اعضای دانشگاه و سایر سهامداران به‌شمار می‌رود، ارائه می‌دهد. این نشریه همچنین داده‌های سالانه جامعی را درباره زنجیره تأمین نفت و گاز جهان، به‌ویژه درباره ۱۳ کشور عضو اوپک فراهم می‌کند.

بولتن آماری امسال به‌صورت نسخه تعاملی و پی‌دی‌اف در وب‌سایت اوپک همچنین از طریق برنامه‌ای هوشمند سازگار با سیستم‌های عامل‌ iOS و Android در دسترس خواهد بود. جزئیات بیشتر در این زمینه پس از انتشار بولتن ارائه می‌شود.

کد خبر 475554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =