همراهی اصحاب رسانه با صنعت پتروشیمی برای اطلاع‌رسانی صحیح و اصولی

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تبریک روز خبرنگار گفت: دستاوردهای تبلوربخش در زمینه ساخت داخل و تجاری‌سازی دانش‌فنی، نویددهنده افق‌های روشن توسعه زنجیره­ ارزش در صنعت پتروشیمی است و این مهم در سایه انطباق هوشمندانه با همراهی مسئولانه و هم‌دلانه اصحاب رسانه با صنعت پتروشیمی برای اطلاع‌رسانی صحیح و اصولی این دستاوردها محقق خواهد شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، پیام تبریک مرتضی شاهمیرزایی به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار به شرح زیر است:

«والْقَلَمِ وَ مَا یَسْطُرُونَ

سوگند به قلم و آنچه می‌نویسند ...

فرهیختگان و طلایه‌داران جبهه آگاهی؛

هفدهم مردادماه؛ یادمان شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، روز شکوهمند «خبرنگار و پاسداشت قلم» را بر تمامی خبرنگاران، روزنامه‌نگاران، صاحب‌اندیشان و آزادگان عرصه اطلاع‌رسانی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

صنعت پتروشیمی به‌عنوان یکی از مؤلفه‌های اساسی اقتصاد مقاومتی و رشد تولید، با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در راستای «پرهیز از خام‌فروشی و حرکت به سوی تکمیل زنجیره ارزش و تولید انواع محصولات پتروشیمی با ارزش افزوده بالاتر» اهتمام و عزم ویژه‌ایی را به‌کار بسته است.

ما بر این اطمینان هستیم، دستاوردهای تبلوربخش در زمینه ساخت داخل و تجاری‌سازی دانش‌فنی، نویددهنده افق‌های روشن توسعه زنجیره­ ارزش در صنعت پتروشیمی است و این مهم در سایه انطباق هوشمندانه با همراهی مسئولانه و هم‌دلانه اصحاب رسانه با صنعت پتروشیمی در جهت اطلاع‌رسانی صحیح و اصولی این دستاوردها محقق خواهد شد.

امید است در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) با استعانت و توکل بر خداوند متعال و با پیروی از نهضت عاشورا در انجام رسالت «روشنگری و بصیرت‌افزایی» جامعه اسلامی ایران عزیزمان موفق و مؤید باشیم.

... وَبَذَلَ مُهْجَتَهُ فِیکَ لِیَسْتَنْقِذَ عِبَادَکَ مِنَ الْجَهَالَةِ وَحَیْرَةِ الضَّلالَةِ.

... و جانش را در راه تو بذل کرد تا بندگانت را از جهالت، سرگردانی و گمراهی برهاند (زیارت اربعین).»

کد خبر 476687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =