۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷
  • کد خبر: 476754
تعمیر خط لوله ۱۲ اینچ مجموعه ۲۸ نفت گچساران 

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از تعمیر و راه‌اندازی خط لوله ۱۲ اینچ مجموعه ۲۸ گچساران در کمترین زمان ممکن خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز گچساران، در حالی‌ که گرمای طاقت‌فرسای جنوب کشور این روزها به اوج خود رسیده است اما کارکنان صنعت نفت گچساران یکبار دیگر در سخت‌ترین شرایط کاری و در یک منطقه سخت‌گذر با تلاش، روحیه جهادی و از خودگذشتگی تعمیر خط لوله ۱۲ اینچ انتقال‌دهنده روزانه حدود  ۱۰ هزار بشکه نفت مجموعه ۲۸ را با موفقیت به پایان رساندند.

غلامرضا کمالی، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با حضور در این منطقه ضمن قدردانی از کارکنان صنعت نفت گچساران گفت: ایران به وجود شما مردان ایثارگر که با روحیه جهادی در این گرمای بالای پنجاه درجه کار را با موفقیت تکمیل کردید، افتخار می‌کند.

وی در تشریح این اقدام جهادی یادآور شد: یکی از اسپول‌های معیوب و قسمت معیوب خط لوله ۱۲ اینچ نفت خروجی تفکیک‌گر شماره ۲۸ بهره‌برداری شماره سه گچساران در سخت‌گذرترین نقطه به‌دلیل فرسودگی تعمیر و تعویض شد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ادامه داد: با همت و ایثار همکاران ادارات ترابری، خطوط لوله، ایمنی، بهره‌برداری، حراست و خدمات عملیات پس از ایمن‌سازی محیط، اقدام‌های لازم در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام و تولید مجموعه ۲۸ از سر گرفته شد.

کد خبر 476754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =