انجام ۴۰۵ مورد تعمیرات و پشتیبانی خطوط لوله در شرکت نفت و گاز گچساران

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از انجام ۴۰۵ مورد مأموریت موفقیت‌آمیز در چارچوب ایمن‌سازی، تعمیرات غیرمترقبه و اصلاحیه‌های مهندسی امسال در محدوده خطوط لوله این شرکت خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز گچساران، غلامرضا کمالی در بازدید شبانه از تأسیسات NGL900 گچساران با قدردانی از کارکنان صنعت نفت گچساران گفت: وحدت و همدلی کارکنان صنعت نفت در عبور از تحریم‌ها نشان از ایثار و از خودگذشتگی شماست.

وی افزود: بی‌تردید این هم‌افزایی الگویی برگرفته از روحیه انقلابی کارکنان صنعت نفت است که همه معادله‌های دشمنان ایران اسلامی را نقش بر آب کردند و امروز صنعت نفت ایران در اوج عزت و اقتدار پس از عبور از تحریم دانش فنی خود را به دنیا عرضه می‌کند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اظهار کرد: شرکت نفت و گاز گچساران به‌عنوان دروازه صادرات نفت جنوب و گستردگی این شرکت در چهار استان جنوبی کشور، تأمین خوراک پتروشیمی و پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس، وجود تأسیسات گسترده فرآیندی، خطوط لوله گسترده در نقاط سخت‌گذر نشان از شهامت، جرأت و همدلی شما کارکنان این شرکت است که لحظه ای کم نگذاشتید تا شریان نفت متوقف شود.

کمالی با اشاره به اینکه شرکت نفت و گاز گچساران از نظر حوزه فعالیت دارای جایگاه ویژه‌ای است، افزود : این شرکت تعمیرات و پشتیبانی بیش از ۷ هزار کیلومتر خط لوله را  که بخش قابل توجهی از آن در مناطق سخت‌گذر است به‌عهده دارد.  

وی ادامه داد: بخشی از خطوط لوله شرکت نفت و گاز گچساران به علت فرسودگی با مشکلاتی روبه‌رو شد که اداره‌ نگهداری و تعمیرات خطوط لوله با تلاش فراوان در کمترین زمان ممکن و با هدف صیانت از تولید و حفظ محیط زیست، این خطوط را به مدار عملیات بازگرداند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: در بحث ایمن‌سازی خطوط روزمینی و زیرزمینی در سایزهای مختلف از ۴ تا ۵۶ اینچ و در نقاط پراکنده در مجموع به متراژ ۲۱۰ کیلومتر ایمن‌سازی شده است.

کد خبر 477012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =