انجام موفقیت‌آمیز توپکرانی خط لوله ۲۴ اینچ نفت و گاز گچساران

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از انجام موفقیت‌آمیز توپکرانی خط لوله ۲۴ اینچی در این شرکت خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، غلامرضا کمالی گفت: شرکت نفت و گاز گچساران به‌عنوان دومین تولیدکننده نفت در جنوب کشور با در اختیار داشتن بیش از ۷ هزار و ۸۰۰ کیلومتر خطوط لوله انتقال نفت و گاز در قطرهای مختلف وظیفه راهبری بخش اعظم شبکه خطوط لوله مناطق نفت‌خیز جنوب را برعهده دارد.

وی افزود: این خطوط لوله که به‌عنوان شریان‌های حیاتی نفت و گاز کشور ایفای نقش می‌کند، در حوزه چهار استان کشور گسترده شده و تمیزکاری به‌موقع آنها در راندمان و کیفیت نفت و گاز انتقالی سهم زیادی دارد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: بر همین اساس کارکنان جهادی این شرکت در نقاط سخت‌گذر در پهنای چهار استان جنوبی کشور مسؤلیت این خطوط را برعهده دارند.

کمالی اظهار کرد: عملیات توپکرانی خط ۲۴ اینچی خروجی نفت گچساران ۴ به گچساران ۳ به‌طول ۱۶ کیلومتر با همت همکاران تلاشگر این شرکت در کمترین زمان و با رعایت ایمنی کامل با موفقیت به انجام رسید.

به گفته وی، نیروهای خستگی‌ناپذیر اداره خدمات عملیات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با هماهنگی دیگر مدیریت‌ها و واحدهای مرتبط از ابتدای امسال تاکنون موفق شده‌اند ۲ هزار کیلومتر از خطوط لوله نفت و گاز را با اراده‌ای بی‌نظیر توپکرانی کنند.

کد خبر 630315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =