اجرای طرح کدینگ کارت‌های هوشمند سوخت خودروهای بنزین‌سوز در جایگاه‌های کرمان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان از اجرای طرح کدینگ کارت‌های هوشمند سوخت خودروهای بنزینی در جایگاه‌های عرضه سوخت استان به‌منظور صیانت از سرمایه‌های ملی و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان، سیدباقر نورالدینی در این باره گفت: هدف از اجرای این طرح مدیریت مصرف سوخت، صیانت از سرمایه‌های ملی و جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی و سهولت در سوخت‌رسانی به شهروندان است.

به گفته وی، با اجرای این طرح خودروهایی که در محدوده استان وجود دارند، مجاز به سوخت‌گیری در جایگاه‌های سطح استان هستند و برای تأمین سوخت خودروهای مسافران نیز جایگاه‌هایی در سطح منطقه در نظر گرفته شده است که آماده ارائه خدمات به هم‌وطنان عزیز هستند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان درباره خودروهای جامانده از طرح کدینگ تأکید کرد: مالکان این خودروها می‌توانند با ارائه مستندات، نسبت به کدینگ کارت سوخت خودروی خود اقدام کنند.

نورالدینی بر لزوم تشدید نظارت‌ها به‌منظور حفظ و صیانت از سرمایه‌های ملی تأکید و اظهار کرد: امیدواریم با اجرای موفقیت‌آمیز این طرح، ضمن اجرای سیاست‌های کلان شرکت در این خصوص، خدمات مناسب‌تری به مردم شریف استان ارائه کنیم.

کد خبر 477297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =