راه‌اندازی ۲ دستگاه نو در بیمارستان فوق‌تخصصی صنعت نفت تهران

هم‌زمان با گرامیداشت روز پزشک، دستگاه ام‌آرآی و ماموگرافی بیمارستان فوق‌تخصصی صنعت نفت تهران که با حمایت شرکت ملی نفت ایران تجهیز شده است، راه‌اندازی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، دستگاه‌های ام‌آرآی (MRI) و ماموگرافی بیمارستان فوق‌تخصصی صنعت نفت تهران، صبح امروز (چهارشنبه، یکم شهریورماه) هم‌زمان با روز بزرگداشت ابن‌سینا و پزشک با حضور محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، مهدی علی‌مددی، معاون وزیر نفت در امور توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و جمعی از مدیران صنعت نفت راه‌اندازی شد.

رادیولوژی، سونوگرافی، ماموگرافی و تراکم استخوان مرکز سلامت خانواده آزادی نیز از بخش‌هایی بودند که هم‌زمان و به‌صورت آنلاین راه‌اندازی شدند.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در آیین راه‌اندازی دستگاه‌های ام‌آرآی و ماموگرافی بیمارستان فوق‌تخصصی صنعت نفت تهران در گفت‌وگو با رئیس بخش رادیوگرافی این بیمارستان، ضمن بررسی مشکل‌ها، مسائل و چالش‌های این بخش از آمادگی شرکت ملی نفت ایران برای کمک به بازسازی و مرمت ساختمان بیمارستان خبر داد.

دستگاه پیشرفته ام‌آرآی با حمایت و اختصاص بودجه از سوی شرکت ملی نفت ایران ازسوی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت خریداری شده است.

کد خبر 477406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =