گزارش اوجی از خنثی‌سازی تحریم‌ها و افزایش تولید نفت در نشست هیئت دولت

وزیر نفت امروز در نشست هیئت دولت از رکوردشکنی حجم گازرسانی به نیروگاه‌ها و خنثی‌سازی اثرات تحریم، همچنین افزایش تولید نفت خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، در نشست امروز (چهارشنبه، یکم شهریورماه) هیئت دولت که به ریاست سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری برگزار شد، برخی از وزیران و اعضای کابینه با ارائه گزارش‌هایی به تشریح عملکرد و اقدام‌های انجام شده در حوزه کاری خود پرداختند.

در این نشست جواد اوجی، وزیر نفت از رکوردشکنی حجم گازرسانی به نیروگاه‌ها و خنثی‌سازی اثرات تحریم، همچنین افزایش تولید نفت خبر داد.

وی همچنین در گزارش خود به اقدام‌های وزارت نفت برای مقابله با شایعه‌پراکنی و التهاب‌آفرینی درباره افزایش قیمت بنزین اشاره کرد و حضور هفته گذشته محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهوری در جایگاه‌های بنزین را موجب آرامش افکار عمومی و کاهش التهاب ناشی از شایعات مطرح‌شده دانست.

در ادامه این نشست رئیس‌جمهوری ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همه شهدای دولت، تمرکز بر بهبود وضع معیشتی مردم را از اولویت‌های اصلی مجموعه اقدام‌ها و فعالیت‌های دولت دانست و با تأکید بر ضرورت پرهیز از تعلل کارها به بهانه نظرات کارشناسی گفت‌:‌ نظرات کارشناسی پشتوانه تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری‌ها در دستگاه‌های اجرایی است، اما باید مراقبت کرد که نظر اولیه یا غیرجامع یک کارشناس بهانه‌ای برای تأخیر و توقف انجام و اجرای طرح‌های دولت نشود.

رئیسی گزارش‌های مستدل وزیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی از اقدام‌ها و عملکرد حوزه کاری خود به مردم را در ایجاد امید در جامعه مؤثر دانست و از بخش رسانه‌ای دولت و دیگر رسانه‌ها خواست نسبت به تببین اقدام‌ها و فعالیت‌های دولت اهتمام بیشتری داشته باشند.

کد خبر 477413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =