عملکرد وزارت نفت در زمینه افزایش برداشت گاز قابل دفاع است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد وزارت نفت و دولت سیزدهم در زمینه افزایش برداشت گاز قابل دفاع است و معتقدم کارهای خوبی در مدت زمان روی کار آمدن این دولت در زمینه برداشت گاز انجام شده است.

جعفر قادری در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، با اشاره به آغاز تولید گاز در فاز ۱۱ پارس جنوبی اظهار کرد: این اقدام‌های وزارت نفت و دولت سیزدهم همسو با افزایش بهره‌برداری از گاز انجام شده است که می‌تواند به ما در افزایش صادرات گاز، رفع ناترازی و ذخیره‌سازی گاز کمک شایانی کند.

وی افزود: این اقدام دولت کمک می‌کند در ماه‌هایی به‌ویژه در زمستان که اوج مصرف گاز داریم که با بیشترین حجم مصرف هم روبه‌رو هستیم، کسری گاز نداشته باشیم و در تابستان‌ نیز این ظرفیت جدید به ما امکان می‌دهد با قطعی برق روبه‌رو نشویم و واحدهای پتروشیمی کشور در مقاطع مختلف در زمینه مصرف گاز بتوانند انرژی مورد نیاز خود را دریافت کنند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: عملکرد وزارت نفت و دولت سیزدهم در زمینه افزایش برداشت گاز عملکرد قابل دفاعی است و معتقدم کارهای خوبی در مدت زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم در زمینه برداشت گاز انجام شده است. اینکه ما بتوانیم از میدان‌های مشترک بهره‌برداری بیشتری داشته باشیم سبب می‌شود از دیگر رقبایمان در این حوزه نیز جلو بیفتیم.

کد خبر 485285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =