تعریض و بهسازی محور باباکلان به روستای بی‌بی حکیمه از سوی نفت و گاز گچساران

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری شرکت نفت و گاز گچساران اعلام کرد که محور روستای باباکلان به سمت روستای بی‌بی حکیمه به طول ۱۴ کیلومتر و با اعتبار ۱۷ میلیارد تومان تعریض و بهسازی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز گچساران، غلامرضا کمالی در آیین بهره‌برداری این پروژه با تبریک هفته دولت  اظهار کرد: محور  روستای باباکلان به سمت روستای بی‌بی حکیمه به طول ۱۴ کیلومتر و با اعتباری به مبلغ ۱۷ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه کارفرمای این پروژه امور ساختمان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز است، افزود: ایمن‌سازی مسیر دسترسی به تأسیسات شرکت نفت و گاز گچساران از اولویت‌های کاری این شرکت است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ادامه داد: بهسازی این مسیر افزون بر ایمن‌سازی مسیر دسترسی به تأسیسات واقع در منطقه بی‌بی حکیمه سبب رضایتمندی اهالی ساکن در روستاهای بی‌بی حکیمه، بن پیر، کاکا مبارک و روستای میشان شده است.

کمالی تصریح کرد: در این پروژه دو دهنه پل به متراژ پنج متر، سنگ‌کاری، ایمن‌سازی مسیر به طول ۳ هزار مترمکعب و  ۱۳ هزار تن قیر برای آسفالت و تعریض ۱۴ کیلومتر مسیر باباکلان به روستای بی‌بی حکیمه  انجام شد.

کد خبر 513591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =