ارائه ۲۸ هزار نفرساعت خدمات آموزشی به شهروندان مسجدسلیمان

رئیس اداره آموزش شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان از ارائه ۲۸۰۰۰ نفرساعت خدمات آموزشی به شهروندان این شهرستان در نیمه نخست امسال خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، رسول احمدی گفت: این خدمات شامل برگزاری کلاس‌های تقویتی طرح اوقات فراغت تابستانه برگزار شد و دانشجویانی که طرح کارآموزی داشتند در برگزاری دوره‌ها، سمینارها و کارگاه‌های آموزشی و ارائه آموزش مشارکت کردند.

وی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی - تقویتی دروس و آمادگی تحصیلی دانش‌آموزان شهرهای مسجدسلیمان، لالی، هفتکل، اندیکا از دیگر اقدام‌های انجام‌شده توسط این اداره در ۶ ماهه نخست امسال است.

رئیس اداره آموزش شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان اظهار کرد: این خدمات که همسو با مسئولیت‌های اجتماعی صنعت نفت در شهرستان مسجدسلیمان صورت گرفته است برای این شرکت از نظر ریالی معادل ۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال هزینه داشته است.

احمدی ادامه داد: اداره آموزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان پیرو تأکیدهای مدیرعامل و مدیر منابع انسانی این شرکت توجه ویژه به ارائه آموزش‌های تحصیلی در چارچوب برگزاری کلاس‌های تقویت بنیه علمی و اوقات فراغت دانش‌آموزان دارد تا سبب ارتقای سطح علمی این منطقه غنی و پراستعداد شود.

کد خبر 630255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =