آیین خشت‌گذاری مدرسه «شهدای پالایشگاه تهران» در روستای گلحصار تهران برگزار شد

آیین خشت‌گذاری مدرسه ۹ کلاسه روستای گلحصار استان تهران به‌منظور کمک به افزایش سرانه آموزشی بخش کهریزک به همت پالایشگاه نفت تهران همسو با اجرای مسئولیت‌های اجتماعی برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پالایش نفت تهران، حامد آرمان‌فر، مدیرعامل این شرکت در این مراسم با بیان اینکه این مدرسه با اعتبار بیش از ۱۰ میلیارد تومان در مدت یک سال احداث خواهد شد، اظهار کرد: این مدرسه به نام «شهدای پالایشگاه تهران» نام‌گذاری شده که در ابتدا این طرح با ۱۵ میلیارد ریال آغاز شد و به لطف خدا توانستیم این مبلغ را به ۱۰۵ میلیارد ریال افزایش دهیم.

وی با اشاره به وسعت ۴۷۰ هکتاری فضای پالایشگاه تهران گفت: تنها ۲۰۰ هکتار از این فضای صنعتی بوده و مابقی جنگل است و ۱۰ هکتار هم داخل پالایشگاه فضای سبز وجود دارد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران گفت: پالایشگاه نفت تهران آمادگی دارد در همه حوزه‌ها اعم از سلامت، ورزش، آموزش و غیره در صورت لزوم از محل مسئولیت‌های اجتماعی به بخش کهریزک و روستاهای مجاور خدمات‌رسانی کند.

آرمان‌فر یادآور شد: ما دغدغه محیط زیست و آلودگی فضای شهر تهران به ویژه شهر ری و همسایگان خود را داریم و تلاش می‌کنیم تا شهروند سازمانی خوبی بوده و هوای پاک‌تری داشته باشیم.

هادی بادلی، بخشدار کهریزک هم ضمن قدردانی از شرکت پالایش نفت تهران و تلاش مدیریت در تحقق این امر خداپسندانه با اشاره به فقر سرانه آموزشی در بخش کهریزک، اظهار کرد: احداث بنای این مدرسه ۹ کلاسه با همت پالایشگاه نفت تهران و همکاری بخشداری کهریزک، دهیاری و شورای اسلامی گلحصار و اداره نوسازی مدارس برای ارتقا سرانه آموزشی در سطح روستای گلحصار و بخش کهریزک انجام شده و امیدواریم در سال تحصیلی آینده با بهترین امکانات و فضای آموزشی مناسب پذیرای دانش‌آموزان باشد.

کهریزک از توابع شهرستان ری با ۵۰۰ کیلومتر مربع وسعت و ۱۵۰ هزار نفر جمعیت شامل ۸۰ هزار نفر جمعیت شهری و ۷۰ هزار نفر جمعیت روستایی، در جنوب شهرری واقع شده است. گلحصار نزدیک‌ترین روستا به پالایشگاه تهران از توابع کهریزک است.

کد خبر 630281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =