توزیع الکترونیکی گاز مایع در منطقه اصفهان به ۶۷ درصد رسید

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان گفت: میزان توزیع الکترونیکی گاز مایع در این استان به ۶۷ درصد رسید و روند اجرایی آن پیشرفت خوبی دارد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان، عبدالله گیتی‌منش در این باره افزود: توزیع الکترونیکی این فرآورده از ابتدای امسال در استان به‌طور جدی اجرا شد و اکنون ۶۷ درصد مشتریان آن پس از ثبت‌نام در سامانه ثبت درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف) و طرح توزیع الکترونیکی، سوخت مورد نیاز خود را دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به الزام توزیع الکترونیکی گاز مایع بر اساس تبصره ۱۴ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ تصریح کرد: در این طرح تأکید بر این است که مشخصات مصرف‌کنندگانی که از فرآورده‌های یارانه‌ای استفاده می‌کنند، ثبت شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان اظهار کرد: پیشرفت اجرای این طرح از فروردین امسال تاکنون قابل ملاحظه است و خوشبختانه با اطلاع‌رسانی‌های انجام‌شده، مردم نسبت به اینکه گاز مایع یک فرآورده یارانه‌ای است و برای دریافت آن باید از طریق  «سدف» اقدام کنند، آگاه شده‌اند.

گیتی‌منش با بیان اینکه مقدار مصرف فرآورده یادشده در نیمه دوم سال بیشتر می‌شود، اظهار امیدواری کرد که با همراهی و همکاری بخش‌های مختلف و مصرف‌کنندگان، مقدار توزیع الکترونیکی این فرآورده در نیمه دوم امسال باز هم افزایش یابد.

وی با بیان اینکه دولت به‌منظور تأمین رفاه عمومی و کمک به بخش تولید، گاز مایع را با یارانه قابل توجه عرضه می‌کند، تصریح کرد: یکی از اهداف اجرای طرح توزیع الکترونیکی فرآورده یادشده، سامان‌دهی آن و جلوگیری از قاچاق و سوء‌استفاده‌های احتمالی با توجه به قیمت آن است.

کد خبر 630359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =