بزرگ‌ترین طرح دانش‌بنیان کشور به میزبانی پارک فناوری نفت برگزار می‌شود

بزرگ‌ترین طرح دانش‌بنیان کشور به میزبانی پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت و با دعوت از علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

به گزارش شانا به نقل از پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت، به مناسبت ولادت باسعادت پیامبر اعظم (ص) و عالم آل محمد حضرت امام جعفر صادق (ع)، بزرگ‌ترین طرح دانش‌بنیان کشور شاهد گردهمایی ارکان مختلف خود شامل شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور فعال در زمینه احیای چاه‌های نفتی، مؤسسه‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر و صندوق‌های پژوهش و فناوری، شرکت‌های پشتیبان فناوری به‌منظور پیاده‌سازی فناوری و سازمان‌های دولتی و غیردولتی مرتبط با طرح خواهد بود.

از مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران، وزارت نفت، صندوق نوآوری و شکوفایی، معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای حضور در این رویداد دعوت به‌عمل آمده است.

رویداد ملی طرح احیای چاه‌های بسته و کم‌بازده نفتی در سال ۱۴۰۲ روز دوشنبه، ۱۰ مهرماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی کوشک شرکت ملی نفت ایران (واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل صدر، خیابان شهید میرزاپور، خیابان فاطمیه، روبه‌روی مهر دوم، پلاک ۲) به برکت این مناسبت و به‌منظور تحقق اهداف زیر برگزار می‌شود:

هم‌رسانی ارکان مختلف طرح در سال ۱۴۰۲ به‌منظور آگاهی از وضع طرح‌ها

تنفیذ قراردادهای جدید و رونمایی از نشان‌واره (لوگوی) طرح

آشنایی با ابعاد فنی و اقتصادی طرح و ارائه جزئیات قرارداد

ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در طرح

آشنایی با سبد چاه‌های موجود در طرح

نکات مربوط به پروپوزال‌نویسی و برگزاری فرآیند داوری پروپوزال‌ها و مناقصه

بزرگ‌ترین طرح دانش‌بنیان کشور به میزبانی پارک فناوری نفت برگزار می‌شود

 پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز از علاقه‌مندان برای حضور در این رویداد دعوت به‌عمل می‌آورد. خواهشمند است برای ثبت‌نام به نکات زیر توجه فرمایید:

ثبت‌نام در رویداد رایگان است.

مهلت ثبت‌نام تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه پنجم‌ مهرماه اعلام می‌شود.

سقف ثبت‌نام گروهی برای حضور در رویداد پنج نفر است.

امکان مشارکت در رویداد به‌صورت حضوری یا مجازی فراهم است، اما از آنجایی که این رویداد فقط یک بار برای سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد و با توجه به گستردگی برنامه‌های رویداد، به علاقه‌مندان پیشنهاد می‌شود در رویداد حضور یابند، اما عزیزانی که به هر دلیل امکان حضور در رویداد را ندارند، می‌توانند به‌صورت مجازی رویداد را دنبال کنند. پیوند ورود به رویداد مجازی متعاقباً به اطلاع این دسته از شرکت‌کنندگان خواهد رسید.

ظرفیت شرکت‌کنندگان به‌صورت حضوری محدود است و تمام اشخاص حقیقی و حقوقی امکان ثبت‌نام در رویداد را دارند. امکان ثبت‌نام به‌صورت گروهی برای اشخاص حقوقی فراهم است.

با توجه به تنوع برنامه‌های رویداد پیشنهاد می‌شود به‌صورت گروهی و ترکیبی از افراد با تخصص‌های مختلف در رویداد حضور به‌هم رسانید تا بهره‌ لازم را از همه برنامه‌ها کسب کنید.

کد خبر 630451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =