۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
  • کد خبر: 630500
رکوردشکنی تولید و فروش در پلیمر آریاساسول

پلیمر آریاساسول با انتشار گزارش فعالیت شهریورماه خود نشان داد رکورد تولید و فروش را در ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۲ نسبت به همه ادوار گذشته شکسته است.

به گزارش شانا به نقل از  شرکت پلیمر آریاساسول، این شرکت طی شهریورماه ۱۶۸ هزار تن انواع محصول پتروشیمی تولید کرده که نسبت به شهریورماه پارسال ۹ درصد افزایش داشته است. تولید تجمعی نیمه نخست سال ۱۴۰۲ معادل ۱،۰۱۴ هزار تن بوده که نسبت به دوره مشابه پارسال دارای سه درصد رشد بوده است.

بر اساس این گزارش، مقدار تولید نیمه نخست ۱۴۰۲ در هیچ‌یک از دوره‌های گذشته شرکت سابقه نداشته و این نخستین باری است که آریاساسول توانست در ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۲ به این مقدار تولید دست یابد. 

رکوردشکنی تولید و فروش در پلیمر آریاساسول

ثبت رکورد تولید در همه محصولات

در بخش تولید اتیلن در دوره ۶ ماهه، آریاساسول موفق به تولید ۵۶۸ هزار و ۱۵۰ تن شد که نسبت به دوره مشابه پارسال افزایش خیره‌کننده ۳۱ هزار و ۶۰۸ تنی را نشان می‌دهد.

همچنین در بخش پلی‌اتیلن سنگین، تولید این محصول به بالغ بر ۲۰۲ هزار و ۱۳۷ تن و تولید ۶ ماهه پلی‌اتیلن سبک نیز به ۱۸۷ هزار و ۴۴۰ تن رسید.

تولید ۶ ماهه C۳+ نیز رشدی ۵ هزار و ۶۴۳ تنی نسبت به مدت مشابه پارسال از آن نشان می‌دهد.

افزایش قابل قبول مقدار فروش

مقدار فروش شرکت در آخرین ماه تابستان ۱۴۰۲ نیز خود یک رکورد طلایی به‌شمار می‌رود. آریاساسول مقدار ۱۰۷ هزار تن فروش داشت که نسبت به شهریورماه پارسال ۹ درصد و نسبت به ماه گذشته ۱۱ درصد رشد داشته است.

فروش ۶ ماهه پلمیر آریاساسول شرکت در سال ۱۴۰۲ معادل ۶۱۳ هزار تن بود که نسبت به دوره مشابه سال ۱۴۰۱ دارای ۵ درصد افزایش بوده است. 

همانند تولید، مقدار فروش در نیمه اول سال ۱۴۰۲ نسبت به همه سال‌های گذشته بالاتر بوده است. این دستاورد بزرگ در بخش تولید، فروش و مدیریت خطوط لوله (پایپ‌لاین) نتیجه و مرهون کار گروهی در همه ارکان سازمان است.

رکوردشکنی تولید و فروش در پلیمر آریاساسول

افزایش ارزشمند مبلغ فروش

مبلغ عالی فروش شرکت پلیمر آریاساسول در شهریورماه ۲۸ هزار میلیارد ریال بود که نسبت به شهریور سال ۱۴۰۱ با ۲۴ درصد و نسبت به ماه گذشته با ۲۳ درصد رشد همراه است. 

مبلغ فروش تجمعی نیمه نخست سال ۱۴۰۲ آریاساسول معادل ۱۶۵ هزار میلیارد ریال بود که نسبت به دوره مشابه سال ۱۴۰۱ افزایش ۱۱ درصدی داشت. مبلغ فروش تجمعی نیمه نخست سال ۱۴۰۲ بالاترین مبلغ فروش طی سال‌های فعالیت شرکت بوده است.

رکوردشکنی تولید و فروش در پلیمر آریاساسول

شایان ذکر است میانگین مبلغ فروش در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به‌ترتیب برابر  ۲۲ و ۲۳ هزار میلیارد ریال بود و مبلغ فروش مردادماه سال ۱۴۰۲ نسبت به میانگین مبلغ فروش سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ به‌ترتیب ۲۹  و ۲۴ درصد بالاتر است. 

رکوردشکنی تولید و فروش در پلیمر آریاساسول

این  ثبت رکورد طلایی در آریاساسول در حالی محقق شده که در طول فعالیت ۶ ماهه هیچ حادثه قابل ثبتی در شرکت رخ نداده که خود حائز اهمیت است. اهمیت این دستاورد کم‌نظیر با وجود تأثیر منفی عوامل خارج از سازمان (قطع آب دریا)، همچنین استمرار تحریم‌های ظالمانه علیه کشور و صنعت پتروشیمی در مقابل تأمین قطعات یدکی و مواد شیمیایی بود که حاکی از استقلال ایران اسلامی و وابسته نبودن به کشورهای بیگانه است.

کد خبر 630500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =