نفت و انرژی رکن مهم اقتصاد کشور است

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدهای نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) با بیان اینکه با رشد در حوزه اقتصاد می‌توانیم به پیروزی‌های بزرگی دست یابیم، گفت: نفت و انرژی رکن مهم در حوزه اقتصاد است و شرکت نفت باید با رشد و پیشرفت در این حوزه‌ها سبب رفع موانع اقتصادی شود، تا سپاسگزار شهدا باشیم.

به گزارش خبرنگار شانا، سردار سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی امروز (سه‌شنبه، چهارم مهرماه) در آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس که با حضور محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، عبدالحسین بیات، هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، وحیدرضا زیدی‌فرد، معاون وزیر در امور مهندسی، پژوهش و فناوری و محمدصادق جوکار، رئیس مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی در محل سالن همایش‌های بین‌المللی (کوشک) برگزار شد، گفت: شهدا ذخایر عالم بقا و بیانگر ظرفیت انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی حرف جدیدی دارد که این حرف در دفاع مقدس نشان داده شده است، افزود: انقلاب اسلامی اندیشه‌های غربی را به چالش کشاند از این رو کشور عراق با ۵۶ لشکر سازمان‌دهی‌شده، مورد حمایت شرق و غرب بود.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) با بیان اینکه امام خمینی انقلاب اسلامی را مقدمه انقلاب‌های منطقه برشمرد، افزود: انقلاب اسلامی افتخار جمهوری اسلامی ایران است و هشت سال دفاع مقدس معارف و ارزش‌های انقلاب را توسعه داد.

سرلشکر ایزدی گفت: شرکت ملی نفت ایران در هشت سال دفاع مقدس حضوری پررنگ داشته و شهدایی مانند شهید تندگویان را به جمهوری اسلامی تقدیم کرده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن دیگر نمی‌تواند در جبهه نظامی بر ایران غلبه کند، تصریح کرد: هم‌اکنون دشمن در دو جبهه جنگ نرم و تحریم در حال لطمه زدن به جمهوری اسلامی ایران است.

کد خبر 630503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =