نگاه صنعت نفت اهتمام به رفع محرومیت و توسعه شهرهای خوزستان است

مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز گفت: نگاه مدیریت ارشد وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران اهتمام به رفع محرومیت و توسعه شهرهای نفتی خوزستان به‌خصوص شهرهای مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکاست.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، بابک دارابی در نشست بررسی وضع پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان با اشاره به اینکه بیشترین توجه و سرمایه‌گذاری در بخش عمران و مسئولیت‌ اجتماعی شهر مسجدسلیمان در دولت سیزدهم بوده است، اظهار کرد: اعتباری بالغ بر ۸ هزار میلیارد ریال برای تعریف و اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی در شهر مسجدسلیمان از سوی شرکت ملی نفت ایران اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه پروژه اجرای جمع‌آوری فاضلاب سطح شهر با اعتبار ۲ هزار میلیارد ریالی شرکت ملی نفت ایران در حال انجام است، افزود: پرداخت این اعتبار فقط منوط به صدور صورت‌وضعیت و در واقع فقط با توجه به پیشرفت فیزیکی پروژه‌هاست، از این رو ضرورت دارد توجه ویژه‌ای به پیشبرد پروژه‌ها و جذب اعتبار داشته باشید.

مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز با اشاره به اینکه نگاه مدیریت ارشد وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران اهتمام به رفع محرومیت و توسعه شهرهای نفتی خوزستان به‌ویژه شهرهای مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکاست، گفت: همه دستگاه‌ها برای جذب این اعتبارات، تعریف و تصویب پروژه‌های عمرانی و زیربنایی توجه ویژه کنند و از این فرصت طلایی که وزارت نفت در چارچوب مسئولیت‌های اجتماعی ایجاد کرده است، برای توسعه و تحول مثبت این منطقه استفاده مطلوب کنند.

بر اساس این گزارش، علیرضا هیهاوند، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز در این نشست از اجرای چند پروژه عمرانی و عام‌المنفعه با استفاده از بودجه جاری این شرکت در سطح شهرهای مسجدسلیمان، لالی و هفتکل خبر داد و گفت: این پروژه‌ها در مراحل مختلف تهیه شرح نیاز، دریافت مجوز هیئت مدیره شرکت ملی نفت ایران، برگزاری فرآیند مناقصه و ابلاغ آغاز به‌کار پیمانکار قرار دارند.

وی ادامه داد: با تعیین تکلیف این پروژه‌ها و در موقعیت مناسب، اطلاع‌رسانی عمومی و شایسته‌ای از این اقدام‌ها انجام خواهد شد تا عموم شهروندان در جریان خدمات و اقدام‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان که به نیابت از شرکت ملی نفت ایران انجام می‌شود، قرار گیرند.

کد خبر 631192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =