برگزاری نشست پیش‌بینی بهره‌دهی چاه‌های نفت شرکت نفت و گاز آغاجاری

نشست پیش‌بینی پنج‌ ساله بهره‌دهی چاه‌های نفت، تولید، توزیع و تزریق گاز شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری مربوط به نیمه دوم امسال برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، این نشست روز دوشنبه (۱۷ مهرماه) با حضور علیرضا دانشی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، جواد تقی‌زاده، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، سایر مدیران و کارشناسان فنی‌ - عملیاتی دو شرکت به میزبانی شرکت نفت و گاز آغاجاری برگزار شد.

در این  نشست که بیش از ۶ ساعت طول کشید، ضمن بررسی وضعیت تولید چاه‌ها در ۶ ماه نخست، ضمن بحث و تبادل نظر مدیران و کارشناسان مربوطه درباره وضعیت مخازن و چاه‌های نفت و گاز و پیش‌بینی بهره‌دهی آنها در نیمه دوم امسال تصمیم‌گیری شد.

بیان چالش‌ها، تنگناها، موانع و الزام‌های نگهداشت تولید و بررسی راهکارهای قانونی برای حل و کاهش آسیب‌های وارده از این نواحی به تولید از دیگر موارد مطرح در نشست بهره‌دهی چاه‌های نفت شرکت نفت و گاز آغاجاری بود.

در حاشیه این نشست مدیرعامل شرکت ملی مناطق ‌نفت‌خیز جنوب از پروژه‌های شرکت نفت و گاز آغاجاری در حوزه مسئولیت اجتماعی شامل جاده امیدیه به جایزان، تونل شهری به طول بیش از یک کیلومتر و یادمان شهدا در منطقه پاسارگاد بازدید کرد.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری یکی از پنج شرکت بهره‌برداری تابع شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب است که راهبری عملیات تولید، فرآورش و انتقال نفت و گاز را در ۴۵ واحد عملیاتی از هشت میدان نفتی (آغاجاری، کرنج، پرنج، پارسی، رامشیر، رگ سفید ۱، پازنان ۱ و مارون ۲) با فعالیت ۱۲ واحد بهره‌برداری، ۸ کارخانه گاز و گاز مایع، ‌۱۸ ایستگاه تقویت فشار و تزریق گاز و ۴ واحد نمک‌زدایی به‌عهده دارد و ۲۵ درصد نفت مناطق نفت‌خیز جنوب را تولید می‌کند.

کد خبر 631389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =