آغاز عملیات تعمیر و بهسازی جاده دسترسی شهر عنبر

عملیات تعمیر و بهسازی بخشی از جاده دسترسی به شهر عنبر شهرستان مسجدسلیمان با همت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان آغاز شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، این اقدام با هدف ارائه خدمات عام‌المنفعه به ذی‌نفعان و مجاوران تأسیسات این شرکت با اعتباری افزون بر ۱۳۶ میلیارد ریال از محل صرفه‌جویی هزینه‌ها و با نظارت مدیریت مهندسی و ساختمان این شرکت در حال انجام است و طی مدت زمان ۱۰ ماه جاده خروجی شهر عنبر به طول ۳ هزار و ۵۰۰ متر تعمیر و بهسازی می‌شود.

تعریض و خاکبرداری در نقاط مورد نیاز طول مسیر، احداث و ترمیم ابنیه فنی شامل احداث دو دستگاه پل با دهانه سه متر و طول ۱۲ متر، احداث کانال سنگی به طول هزار و ۷۳۰ متر، احداث دیوار حایل به طول ۵۲ متر و ارتفاع متوسط سه متر، خاکبرداری به مقدار تقریبی ۳ هزار و ۸۰۰ مترمکعب، آرماتوربندی به مقدار ۴ هزار و ۷۰۰ کیلوگرم، بتن‌ریزی به مقدار ۷۳۰ مترمکعب، پی کنی و کانال کنی به میزان ۳ هزار و ۳۴۰ مترمکعب، بنایی با سنگ به مقدار تقریبی هزار و ۲۵۰ مترمکعب، اجرای لایه زیراساس و اساس به مقدار تقریبی ۴ هزار مترمکعب، تهیه و نصب نیوجرسی در نقاط مورد نیاز، اجرای لایه آسفالت بیندر به مقدار ۲۵ هزار و ۵۵۰ مترمربع به عرض ۵.۷ متر و ضخامت ۷ سانتی‌متر، خط‌کشی مسیر به طول حدود ۱۱ هزار متر و نصب تابلو در طول مسیر از جمله کارهای پیش‌بینی‌شده برای این خدمت عام‌المنفعه است.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از شرکت‌های تابع شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب است که در زمینه بهره‌برداری، فرآورش و انتقال نفت خام و گاز طبیعی فعالیت می‌کند. ظرفیت تولید نفت خام این شرکت به‌طور میانگین معادل ۱۷۰ هزار بشکه در روز است. این شرکت به‌طور میانگین روزانه ۳۵۰ میلیون فوت‌مکعب (معادل ۱۰ میلیون مترمکعب) گاز طبیعی نیز تولید می‌کند.

کد خبر 631402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =