همت وزارت نفت در حوزه بهسازی روستایی شهرستان لامرد طی یک سال اخیر

فرماندار شهرستان لامرد گفت: در یک سال اخیر معادل ۱۵ سال گذشته عملیات بهسازی روستایی در شهرستان لامرد با کمک وزارت نفت انجام شده است.  

به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به استان فارس، احمد خضری امروز (جمعه، ۲۱ مهرماه) در نشست شورای اداری شهرستان لامرد با بیان اینکه شهرستان لامرد محل اتصال سه استان بوشهر، فارس و هرمزگان است، افزود: در دولت سیزدهم گام‌هایی بی‌سابقه‌ برای سازندگی و توسعه برداشته شده است.

وی ادامه داد: برای نمونه در این دولت برای آبادانی روستاهای این شهرستان موضوع تهاتر قیر و کمک هزینه بهسازی روستاها برای نخستین بار مطرح شد. امسال در شهرستان لامرد ۸۰۰ هزار مترمربع به ارزش ۲۴۰ میلیارد تومان عملیات آسفالت‌ریزی انجام شده است.

فرماندار شهرستان لامرد اظهار کرد: امروز به همت دولت سیزدهم بر سر موضوع پروژه‌های آسفالت‌ریزی در این شهرستان زنجیره‌ای از همکاری میان شوراهای اسلامی شهرستان و دولت ایجاد شده است.

خضری گفت: در یک سال اخیر معادل ۱۵ سال گذشته عملیات بهسازی روستایی در شهرستان لامرد با کمک وزارت نفت انجام شده است. 

در همین حال، محمدجواد آزاد، امام جمعه لامرد گفت: به همت همه مسئولان نظام و منطقه پروژه‌های عمرانی در این منطقه به این نتیجه رسیدیم اگر می‌خواهند منطقه‌ای را به‌عنوان «اردوی راهیان پیشرفت» اعلام کنند به لامرد بیایند و این منطقه را معرفی کنند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بزرگ منطقه لامرد تأکید کرد: توقع داریم دولت سیزدهم هم سرعت بیشتری به پیشرفت منطقه دهد تا شاهد اتفاق‌های خوب باشیم.

کد خبر 631523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =