نشست هیئت‌ عالی فنی تخصصی مدیریت پروژه صنعت نفت برگزار شد

نشست هیئت‌ عالی فنی تخصصی مدیریت پروژه صنعت نفت با حضور مدیر مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت و مدیران ارشد از چهار شرکت اصلی برگزار شد.

به گزارش شانا به نقل از مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت، نشست هیئت عالی فنی - تخصصی مدیریت پروژه با حضور محسن حقیقی‌مقدم، مدیر مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت، رضا دهقان، معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در توسعه و مهندسی، رضا نوشادی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز، ابوذر شریفی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت، فرهاد احمدی، مدیرعامل شرکت ملی مهندسی و ساختمان و احمد شکری، مدیر طرح‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی در محل ساختمان مرکزی ششم نفت برگزار شد.

محسن حقیقی‌مقدم، مدیر مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت در این نشست با تأکید بر اهمیت نقش و جایگاه خبرگان در صنعت نفت، توجه و دقت در بررسی سوابق و رزومه اعضا را حائز اهمیت بسیار زیادی دانست و بیان کرد: خبرگان فنی - تخصصی صنعت نفت توانایی و ظرفیت‌های بالایی برای افق‌گشایی در آینده صنعت نفت جمهوری اسلامی ایران دارند.

وی افزود: خبرگان از شیوه‌ها و طرق مختلفی معرفی می‌شوند و ما هیچ محدودیتی در ارتباط و به‌کارگیری خبرگان در مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت نداریم.

حقیقی‌مقدم در ادامه با تشریح جایگاه خبرگان در صنعت نفت گفت: خبرگانی که به تأیید هیئت‌های عالی فنی - تخصصی برسند به‌مدت چهار سال عضو باشگاه خبرگان صنعت نفت خواهند شد و هر سال پایش می‌شوند. 

گفتنی در این نشست مدیران و رؤسای شرکت‌های چهارگانه، سوابق معرفی‌شدگان را ارزیابی کردند و نسبت به عضویت خبرگان در هر گروه فنی تخصصی مشورت و رأی‌گیری شد.

این نشست‌ها بر اساس ابلاغیه وزیر نفت و مصوبه شورای سیاست‌گذاری توسعه مدیریت صنعت نفت در ارتباط با تعیین خبرگان فنی - تخصصی برگزار می‌شود.

شایان ذکر است هیئت عالی فنی - تخصصی هیئتی است که در هر گروه شغلی، وظیفه تعیین حرفه‌های هدف آن گروه شغلی، سطوح مدیریتی هر حرفه، همچنین تصویب دستورعمل‌ها و شیوه‌نامه‌ها و تأیید صلاحیت خبرگان فنی - تخصصی آن گروه شغلی را بر عهده دارد. این هیئت متشکل از بالاترین مقام فنی - تخصصی گروه شغلی به‌عنوان رئیس هیئت و دو نفر خبره از درون صنعت نفت به پیشنهاد ایشان (که یک نفر از بازنشستگان صنعت نفت است) و نماینده مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت به‌عنوان دبیر هیئت، یک نفر خبره خارج از صنعت نفت با پیشنهاد مرکز است.

خبرگان فنی - تخصصی، جمعی از متخصصان داخلی، بازنشسته و خارج از صنعت نفت در هر گروه شغلی هستند که به پیشنهاد مرکز توسعه مدیریت و تأیید هیئت‌های عالی فنی - تخصصی همکاری آنها با مرکز شامل مشارکت در تهیه دستورعمل‌ها و شیوه‌نامه‌ها، انجام ارزیابی‌های فنی و اجرای برنامه‌های آموزشی و توسعه‌ای همکاری دارند.

کد خبر 631545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =