بیانیه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در حمایت از مردم فلسطین

سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در پی جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به بیمارستان غزه و نسل‌کشی مردم مظلوم و کشتار صدها مرد، زن و کودک بیگناه، با محکومیت این وحشی‌گری جنون‌آمیز با خانواده شهدای این حملات همدردی کرد.

به گزارش شانا، متن بیانیه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به شرح زیر است:

«بار دیگر رژیم جنایتکار، غاصب، کودک‌کش و بیمارکش صهیونیستی در نهایت درنده‌خویی به بیمارستان المعمدانی غزه حمله و صدها زن، مرد و کودک بی‌دفاع را در بدترین وضعیت ممکن به شهادت رساند.

بی‌شک خون شهدای مظلوم این حادثه عزم ملت مقاوم و مجاهد فلسطین را در ایستادگی برای آزادی سرزمین‌شان از لوث وجود اشغالگران جزم‌تر خواهد کرد.

امروز همه جهانیان خوب می‌دانند و به چشم می‌بینند که جهان در آستانه تغییرات بنیادین و سرنوشت‌ساز است و انسان‌ها از زیر یوغ قدرتمندان مستکبر آزاد می‌شوند؛ دوره تجاوز و اشغالگری و استعمار کهنه و نو به پایان رسیده است.

حجم گسترده حمایت بی‌دریغ مردمان سایر کشورهای جهان اعم از مسلمان و غیرمسلمان از جبهه مقاومت فلسطین و محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی آغازی بر پایان این رژیم منحوس است.

ضمن همدردی با مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه و محکومیت این جنایات اعلام می‌کنیم که ان‌شاءالله این مقاومت و مبارزه حذف کامل رژیم جعلی صهیونیست را از نقشه جهان در بر خواهد داشت و دنیا با نابودی این غده سرطانی برای ورود به عصر ظهور آماده‌تر خواهد شد ان‌شاءالله.»

کد خبر 631865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =