ضرورت اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع در زمان مدیریت بحران

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی با اشاره به عبور موفق این مجموعه از بحران سرمای پارسال، بر ضرورت اطلاع‌رسانی در مدیریت بحران تأکید کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسن افتخاری امروز (چهارشنبه، سوم آبان‌ماه) در نشست هم‌اندیشی مدیران ارشد ستادی، مدیران عامل و مدیران بهره‌برداری شرکت‌های گاز استانی کشور که با حضور مجید چگنی، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران به میزبانی شرکت گاز خراسان رضوی به‌مدت دو روز در مشهد در حال برگزاری است، گفت: شرکت ملی گاز ایران از نظر توسعه در شرایط بسیار خوبی است و با این شرایط باید بیشتر توان و تلاش ما خادمان مردم معطوف به افزایش کیفیت باشد که بسیار حائز اهمیت است.

وی در ادامه سخنان با اشاره به ناترازی گاز در سال ۱۴۰۱ و اطلاع‌رسانی درست و به موقع از طریق رسانه‌ها، فضای مجازی و... در مدیریت بحران، افزود: در ناترازی گاز زمستان پارسال تلاش کردیم با رصد لحظه‌ای و روایت درست موضوع، افکارعمومی را مدیریت کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی به اجرای پویش هر خانه یک اتاق گرم که چراغ آن از مشهد روشن شد، اشاره کرد و ادامه داد: این پویش با حمایت وزیر نفت تبدیل به پویشی موفق ملی شد.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی، استفاده از ظرفیت هنرمندان، ارتباط با مراجع فرهنگی، تماس با مشترکان و ارتباط مستمر با صدا و سیما از دلایل موفقیت «پویش هر خانه یک اتاق گرم »بود.

افتخاری در پایان تصریح کرد: پارسال بیش از ۸۰ هزار مشترک به مشترکان گاز خراسان رضوی افزوده شد اما حجم مصرف یک درصد کاهش داشت، این در حالی است که میانگین دمای زمستان پارسال نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن، ۶ درصد کاهش یافت با این حال در بخش های خانگی، صنعت و سی‌ان‌جی شاهد کاهش مصرف بودیم که این نکته، نشان‌دهنده همراهی مردم با سیاست‌های شرکت ملی گاز است.

براساس این گزارش، نشست هم‌اندیشی مدیران عامل شرکت‌های گاز استانی و مدیران بهره‌برداری در سه کارگروه گازرسانی و دیسپچینگ، سرمایه انسانی و ساختار سازمانی و بهینه انرژی در دو روز برگزار می‌شود.

کد خبر 632183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =