ستاره خلیج‌فارس برترین پالایشگاه کشور شناخته شد

شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس رتبه نخست شرکت‌های پالایشی در حوزه اچ‌اس‌ئی و پدافند غیرعامل و رتبه برتر در حوزه تخصصی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در سال ۱۴۰۲ را به‌دست آورد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس، در ارزیابی حوزه اچ‌اس‌ئی و پدافند غیرعامل شرکت‌های پالایشی کشور طی سال ۱۴۰۲ که از سوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران انجام شد، نفت ستاره خلیج‌فارس رتبه نخست شرکت‌های پالایشی در حوزه اچ‌اس‌ئی و پدافند غیرعامل و همچنین رتبه برتر در حوزه تخصصی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران را به‌دست آورد.

در آیین نکوداشت پدافند غیرعامل و نوزدهمین جام برتر اچ‌اس‌ئی که در ساختمان غدیر شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران برگزار شد، با توجه به ارزیابی‌ها، نفت ستاره خلیج‌فارس به‌عنوان برترین شرکت پالایشی کشور در حوزه اچ‌اس‌ئی و پدافند غیرعامل معرفی و رتبه برتر در حوزه تخصصی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران به این مجموعه عظیم نفتی کشور اعطا شد.

در این آیین از علیرضا جعفرپور، مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس با اهدای لوح و نشان این ارزیابی از سوی جلیل سالاری، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران قدردانی شد.

پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس همواره با رعایت همه مباحث ایمنی، بهداشت، محیط زیستی و پدافند غیرعامل در تلاش است به‌عنوان الگویی درخشان در میان شرکت‌های پالایشی کشور سرآمد باشد.

کد خبر 632202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =