انرژی‌گستر سینا و توسعه پتروایران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

شرکت انرژی‌گستر سینا و شرکت توسعه پتروایران به‌منظور مشارکت برای حضور در طرح‌های نفت، گاز و پتروشیمی تفاهم‎نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پترو ایران، این تفاهم‌نامه که با هدف توافق اصولی دو طرف به‌منظور مشارکت و استفاده از تجارب گسترده دو طرف برای حضور مشترک در طرح‌های توسعه‌ای فعالیت‌های بالادستی و توسعه میدان‌ها، طرح‌های پایین‌دستی نفت، گاز، پتروشیمی، صنایع تکمیلی پتروشیمی، تکمیل زنجیره ارزش و سرمایه‌گذاری‌های مشترک منعقد شده، به امضای علیرضا صادقی عبداللهی، مدیرعامل شرکت انرژی گستر سینا و منصور مهرشاد، سرپرست شرکت توسعه پترو ایران رسیده است.

این تفاهم‌نامه همکاری که در ۱۲ بند تنظیم شده است به مشارکت فعال در اکتشاف، توسعه و بهره‌برداری از میدان‌های نفتی و گازی از جمله میدان آغار و همکاری در توسعه بخش میان‌دستی و پایین‌دستی صنعت نفت از جمله پالایشگاه گازی فراشبند و حوزه مکران، همچنین هدف‌گذاری برای ورود مشترک به پروژه‌های خارج از کشور متناسب با ظرفیت‌های موجود در هر دو شرکت اشاره شده است.

این تفاهم‌نامه در شرکت توسعه پتروایران با حضور مدیران عامل گروه شرکت‌های توسعه پتروایران و مدیران ارشد هلدینگ انرژی گستر سینا امضا شد.

کد خبر 632470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =