گازرسانی به مناطق سخت‌گذر لرستان با خدمت‌رسانی مطلوب

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از کارکنان شرکت گاز لرستان به‌دلیل گازرسانی به مناطق سخت‌گذر قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید چگنی شامگاه چهارشنبه (۱۷ آبان‌ماه) در نشستی با مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت گاز استان لرستان در جریان سفر به این استان گفت: خدا قوت و خسته نباشید دارم خدمت همکاران عزیزم در استان لرستان که با توجه به نوع اقلیم این منطقه، خدمات گازرسانی بسیار مطلوبی به مردم این خطه از کشورمان ارائه کرده و می‌کنند. 

وی ادامه داد: خدمت‌رسانی به آحاد جامعه زمان نمی‌شناسد و در این جایگاه، ما وظیفه‌ای سنگین و خطیر در قبال جامعه و مردم داریم و آن گازرسانی مستمر به اقصی‌نقاط کشور به‌ویژه مناطق محروم است.

معاون وزیر نفت در امور گاز با قدردانی از تلاش شبانه‌روزی برای گازرسانی به مناطق سخت‌گذر، مانند شول‌آباد و روستاهای اطراف، تصریح کرد: نعمت گاز موهبتی از جانب خداوند است که ملت ما از آن بهره‌مند شده و با توجه به سختی تولید آن، به‌طور گسترده برای رفاه و آسایش جامعه در اختیار مردم قرار گرفته است؛ پس باید قدر این نعمت را بدانیم و آن را بهینه مصرف کنیم.

چگنی در پایان یادآور شد: باید بهینه‌سازی و به تبع آن هوشمندسازی در اولویت کار ما قرار گیرد تا همراه با مدیریت مصرف، بتوانیم گاز، این نعمت الهی را برای نسل‌های آتی نیز حفظ کنیم.

بر اساس این گزارش، در سفر دو روزه معاون وزیر نفت به استان لرستان، پروژه گازرسانی به شهر شول‌آباد و ۳۸ روستای تابع استان با حضور استاندار، نماینده الیگودرز در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 632814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =