۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
  • کد خبر: 633123
پلیمر آریاساسول شرکت دانش‌بنیان نوآور شد

شرکت پلیمر آریاساسول از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به‌عنوان یک شرکت دانش‌بنیان نوآور معرفی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پلیمر آریاساسول، این شرکت با تولید گرید LEC 1969 نخستین گرید تخصصی پلی‌اتیلن سبک با کاربری Extrusion Coating در ایران در راکتور لوله‌ای نسل جدید خود، پس از شرکت‌های معظم سابک و داو کمیکالز، به‌عنوان سومین شرکت در حوزه تولید گریدهای نسل جدید Extrusion Coating (دومین Segment پرمصرف جهانی LDPE) مطرح شده و به‌واسطه آن موفق به دریافت گواهینامه دانش‌بنیان نوآور شده است.

این شرکت دانش‌بنیان، افزون‌بر اینکه می‌تواند در سطح کشوری سرویس‌های تحقیقاتی ارائه دهد، می‌تواند از ظرفیت سایر شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کند و هم‌افزایی این ظرفیت‌ها، ثمرات بسیار مطلوبی خواهد داشت. بی‌شک یکی از جبهه‌هایی که به صورت جدی می‌تواند به اقتصاد کشور کمک مؤثر کند حوزه نفت، گاز و پتروشیمی است و حرکت شرکت‌ پلیمر آریاساسول به این سمت، موجب افزایش ثروت و رشد اقتصادی کشور می‌شود.

این شرکت درنظر دارد با اتکا به دانش‌بنیان‌ها، تولیداتی در کلاس جهانی، محصولاتی با کیفیت برتر و قیمتی مناسب و رقابتی و همراه با سرویس‌های جانبی در بازار داخلی و خارجی تولید و ارائه کند و همسو با اهداف اقتصادی ملت ایران گام بردارد. اقدام‌های انجام شده در شرکت پلیمر آریاساسول برای تولید گریدهای جدید محصولات و همچنین دانش‌بنیان شدن حرکت در مسیر سیاست تعیین شده از سوی رهبر انقلاب مبنی بر جلوگیری از خام‌فروشی است.

کد خبر 633123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =