برگزاری نخستین همایش ملی تعالی حکمرانی در پرتو تحول کانون‌های ارزیابی و توسعه برگزار می‌شود

سازمان اداری و استخدامی کشور نخستین همایش ملی تعالی حکمرانی در پرتو تحول کانون‌های ارزیابی و توسعه را با مشارکت وزارت نفت و مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت برگزار می‌کند. 

به گزارش شانا به نقل از مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت، این همایش ملی در چهار محور علمی برگزار خواهد شد، نخستین محور شامل خط‌مشی‌گذاری کانون‌های ارزیابی و توسعه با بخش‌هایی چون آسیب‌شناسی فرایند صدور و تمدید مجوز کانون‌های ارزیابی، طراحی الگوی رتبه‌بندی کانون‌های ارزیابی و توسعه، نقش کانون ارزیابی در ارزیابی‌های تکمیلی آزمون‌های استخدامی، کاربست کانون‌های ارزیابی و توسعه مجازی در بخش دولتی، خود نظارتی و تشکیل انجمن‌های حرفه‌ای در حوزه کانون‌های ارزیابی است.

محور دوم را طراحی و اجرای کانون‌های ارزیابی و توسعه با بخش‌هایی چون ویژه‌سازی و روزآمد کردن ابزارها در کانون‌های ارزیابی، روش‌شناسی طراحی و اعتبارسنجی ابزارهای جدید در کانون‌های ارزیابی، ویژه‌سازی کانون‌های ارزیابی برای سنجش شایستگی‌ها در مدیران ارشد و مقامات، سنجش شایستگی‌ها در آزمایشگاه مدیریت تشکیل می‌دهد.

مسائل و چالش‌ها در حوزه کانون‌های ارزیابی و توسعه‌، محور سوم این همایش است که با بخش‌هایی چون کج‌کارکردهای کانون‌های ارزیابی در بخش دولتی، تعارض منافع و اخلاق حرفه‌ای در کانون‌های ارزیابی و توسعه، کیفیت‌سنجی و ارتقای مهارت‌های ارزیابان در کانون‌های ارزیابی و توسعه، مسائل و چالش‌ها در حوزه استقرار کانون‌های ارزیابی و توسعه در بخش دولتی برگزار خواهد شد.

محور چهارم شامل تحولات آینده در کانون‌های ارزیابی و توسعه با بخش‌هایی چون کاربست هوش مصنوعی و فناوری‌های نو در کانون‌های ارزیابی و توسعه، روندهای جهانی در حوزه کانون‌های ارزیابی و توسعه، آینده‌پژوهی کانون‌های ارزیابی و توسعه در ایران برگزار می‌شود. 

نخستین همایش ملی تعالی حکمرانی در پرتو تحول کانون‌های ارزیابی و توسعه در بخش ویژه‌ای با نام مطالعات موردی در حوزه کانون‌های ارزیابی و توسعه در بخش‌هایی شامل تجارب موفق داخلی در زمینه طراحی مدل‌های شایستگی اختصاصی مشاغل، تجارب موفق داخلی در حوزه طراحی ابزارهای نوین ارزیابی و توسعه، تجارب موفق داخلی در زمینه تربیت و ارتقای عملکرد ارزیابان کانون، تجارب موفق داخلی در حوزه طراحی گزارش‌های بازخورد فردی و داخلی، مقالات پژوهشگران و محققان را دریافت خواهد کرد.

گفتنی است نخستین همایش ملی تعالی حکمرانی در پرتو تحول کانون‌های ارزیابی و توسعه روزهای دوم و سوم دی‌ماه در محل تهران، مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت برگزار خواهد شد و آخرین مهلت ارسال اصل مقالات ۲۰ آذرماه است. 

شایان ذکر است که افزون بر سازمان امور اداری و استخدامی و مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت، دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران و مرکز آموزش مدیریت دولتی نیز در برگزاری "اولین همایش ملی تعالی حکمرانی در پرتو تحول کانون‌های ارزیابی و توسعه"  مشارکت دارند.

پژوهشگران و محققان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی www.aanddc.net مراجعه کنند، همچنین صندوق پستی info@aanddc.net و شماره تماس ۰۲۱ ۲۲۷۰۶۵۲۸ راه‌های ارتباطی علاقمندان به شرکت در این همایش است.

برگزاری نخستین همایش ملی تعالی حکمرانی در پرتو تحول کانون‌های ارزیابی و توسعه برگزار می‌شود

کد خبر 633159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =