ایجاد کارگروه مسئولیت‌ اجتماعی در امور زنان و خانواده وزارت نفت

مشاور وزیر نفت در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه در امور زنان و خانواده وزارت نفت کارگروه خانواده با محور مسئولیت اجتماعی ایجاد شده است، گفت: چهار شرکت اصلی نمایندگان خود را برای حضور در این کارگروه معرفی خواهند کرد تا گام‌هایی مؤثر برای حضور زنان برداریم.

به گزارش خبرنگار شانا، مریم مقدسی امروز (سه‌شنبه، ۳۰ آبان‌ماه) در نخستین نشست مشاوران و دبیران مسئولیت اجتماعی صنعت نفت که در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی برگزار شد، با اشاره به اینکه صنعت نفت به‌عنوان صنعت پیشرو در مسئولیت‌های اجتماعی گام‌های مؤثری برداشته است،‌ افزود: خانواده به‌عنوان اصلی‌ترین نهاد و زنان به‌عنوان تأثیرگذارترین افراد اهمیت ویژه‌ای دارند.

وی ادامه داد: حوزه مسئولیت‌ اجتماعی باید توجه ویژه‌ای به نهاد خانواده و زنان داشته باشد.

مشاور وزیر نفت در امور زنان و خانواده تأکید کرد: در امور زنان و خانواده وزارت نفت کارگروه خانواده با محور مسئولیت اجتماعی ایجاد شده است و چهار شرکت اصلی نمایندگان خود را برای حضور در این کارگروه معرفی خواهند کرد تا گام‌های مؤثری برای حضور زنان برداریم.

مقدسی با بیان اینکه پیشنهادهایی نیز در این زمینه داریم، گفت: یکی از این موارد مطالعه تأثیر طرح‌های توسعه‌ای بر خانواده‌ها و زنان جوامع نفتی و گازی است.

وی افزود: اقدام‌های پیشگیرانه درباره طرح‌ها یکی دیگر از اقدام‌هایی است که باید در قالب مسئولیت اجتماعی مورد توجه باشد.

مشاور وزیر نفت در امور زنان و خانواده تأکید کرد: توانمندی‌سازی دختران و آشنایی با فعالیت‌ها و اقدام‌های نو و روزآم جهان و حمایت از اشتغال‌زایی برای کارآفرینی در جوامع محلی نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

مقدسی اظهار کرد: مشارکت زنان کارکنان صنعت نفت در جوامع محلی برای توانمندسازی زنان و دختران آن جوامع نقشی مهم در ایفای مسئولیت‌ اجتماعی به‌عهده دارد.

کد خبر 633405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =