بسیج صنعت پتروشیمی با تمام قوا در میدان جهاد اقتصادی حاضر است

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: بسیج صنعت پتروشیمی با تمام قوا در میدان جهاد اقتصادی حاضر است و امروز این صنعت الهام‌بخش و الگویی موفق برای توسعه دیگر صنایع کشور به‌شمار می‌رود.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مرتضی شاهمیرزایی روز یکشنبه (پنجم آذرماه) در آیین گرامیداشت هفته بسیج که با حضور سردار رسول سنایی‌راد، معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا برگزار شد، گفت: بسیج لشکر مخلص خداست و معرفت و منش بسیجی در صنعت پتروشیمی نهادینه و درهم‌آمیخته است.

وی با بیان اینکه نیروهای بسیج صنعت پتروشیمی همواره در عرصه‌های مختلف کشور حاضر بوده‌اند، افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس، دوران سازندگی، همچنین امدادرسانی به هموطنان در حوادث طبیعی و مقابله با فتنه‌های دشمن و دوران تحریم‌های پیچیده و ظالمانه، بسیج صنعت پتروشیمی با تمام قوا در میدان حاضر بوده است.

معاون وزیر نفت گفت: امروز بسیجیان صنعت پتروشیمی با جدیت در حال تلاش و فعالیت هستند، به‌طوری‌ که بسیاری از نیازهای صنعت از سوی سازندگان توانمند ایرانی ساخته و تأمین می‌شود.

شاهمیرزایی اظهار کرد: صنعت پتروشیمی ایران در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته است و تکمیل زنجیره ارزش به‌عنوان یک هدف مهم در دستور کار قرار دارد و امید است این صنعت ارزش‌آفرین الهام‌بخش و الگویی موفق برای توسعه سایر صنایع شود.

در پایان این آیین از افراد برتر مسابقه‌های ورزشی کارکنان در هفته بسیج قدردانی شد.

کد خبر 633666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =