قدردانی معاون وزیر کشور از اوجی برای سوخت‌رسانی بی‌وقفه در ایام سال/ وزارت نفت دولت سیزدهم کاستی‌های گذشته را مدیریت کرد

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: وزارت نفت دولت سیزدهم با چالش‌های عمیق و کهنه‌ای روبه‌رو بود که وزیر نفت به‌خوبی از عهده مدیریت این چالش‌ها برآمد.

به گزارش خبرنگار شانا، سیدمجید میراحمدی صبح امروز (پنجشنبه، نهم آذرماه) در همایش «تقدیر از تلاشگران سوخت‌رسانی» با حضور جواد اوجی، وزیر نفت، جلیل سالاری، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و جعفر سالاری‌نسب، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: از زحمات شما در همه روزهای سال تشکر می‌کنم. وزارت نفت با تلاش وزیر نفت با وجود چالش‌های عمیقی که در مسیر وجود داشت، توانست با تدبیر و مجاهدت و تلاش شبانه‌روزی موفق شود.

وی افزود: مشکلات عمیق، کهنه و ریشه‌داری از جمله ناترازی در تولید و مصرف، قاچاق و بدمصرفی و مصرف بی‌رویه انرژی مشکلاتی بوده است که وزارت نفت توانست آنها را مدیریت کند و قاچاق برون‌سازمانی هم بخشی از این مسائل به‌شمار می‌آید.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور بیان کرد: روزانه میلیون‌ها لیتر گازوئیل قاچاق می‌شود که شرایط بسیار سختی را برای حفظ سرمایه‌ در کشور ایجاد می‌کند. 

میراحمدی افزود: قانون در دولت‌های گذشته برای افزایش منطقی انرژی اجرا نشد و ما هم برای رعایت حال مردم و مدیریت مصرف آنچنان که باید تصمیم نگرفتیم، بنابراین چالش‌ها کهنه‌تر شد، از این رو اکنون به مدیریت شبانه‌روزی نیاز داریم.

وی تأکید کرد: نبود سرمایه‌گذاری در بخش تولید طی سال‌های گذشته نیز مشکلات بزرگی ایجاد کرد که البته وزیر نفت به‌خوبی از پس آن برآمد.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور تصریح کرد: در ایام اربعین وزیر نفت و همکارانشان نیز همکاری ویژه‌ای با وزارت کشور داشتند و هرچه درخواست کردیم نهایت لطف را داشتند و جواب رد ندادند، از این رو از همه تلاشگران عرصه سوخت‌رسانی، کارکنان و مدیران صنعت نفت و شخص وزیر نفت قدردانی می‌کنم و باید بگویم بی‌شک ثمره خدمتگزاری در اربعین در دنیا و آخرت را خواهید دید.

میراحمدی بیان کرد: امسال هم مسئله ناترازی سوخت همچنان موضوع مهمی است که در فصل تابستان و زمستان وزارت نفت در حال مدیریت آن است. پارسال با تلاش‌های شبانه‌روزی مدیران صادق صنعت نفت کمتربن مشکل برای مردم پیش آمد و من شاهد این زحمات بودم.

وی گفت: امسال نیز مشکلات تأمین سوخت پیش روی ما قرار دارد و همچنان مجاهدت را می‌طلبد. به امید روزی که به‌طور اساسی بر این چالش‌ها غلبه کنیم و با همکاری همه دستگاه‌ها بر مشکلات فائق بیاییم و من از زحمات همه همکاران شما در صنعت نفت در همه نقاط کشور قدردانی می‌کنم.

کد خبر 633860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =