اساسی‌ترین راهکار دور زدن تحریم‌ها ‌استفاده از توان دانش‌بنیان‌هاست

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین با تأکید بر اینکه دست یاری به سمت شرکت‌های دانش‌بنیان دراز می‌کنیم، گفت: مهم‌ترین راه دور زدن تحریم‌ها کمک گرفتن از شرکت‌های دانش‌بنیان است.

به گزارش خبرنگار شانا، بابک افقهی امروز (یکشنبه، ۱۲ آذرماه) در آیین افتتاحیه رویداد پتروفن ۱۴۰۲ اظهار امیدواری کرد که این رویداد فصل نوینی در به‌کارگیری توان جوانان متخصص و خوش‌فکر ایرانی در کلیدی‌ترین صنعت کشور یعنی صنعت پتروشیمی باشد.

وی افزود: توسعه محصول در صنعت پتروشیمی مغفول مانده و یکی از مواردی که دانش‌بنیان‌ها باید به آن ورود کنند، توسعه محصول در صنعت پتروشیمی است.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) با بیان اینکه دست یاری به سمت شرکت‌های دانش‌بنیان دراز می‌کنیم، گفت: مهم‌ترین راه دور زدن تحریم‌ها کمک گرفتن از شرکت‌های دانش‌بنیان است.

افقهی ادامه داد: شرکت‌های دانش‌بنیان افزون بر بومی‌سازی دانش فنی می‌توانند در بخش‌های نرم‌افزاری، افزایش بهره‌وری، کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از خام‌فروشی به سودآوری شرکت‌های پتروشیمی کمک کنند.

وی اظهار کرد: اعتقاد داریم که باید شرکت‌های دانش‌بنیان را بیش از گذشته به حوزه عملیاتی نزدیک کنیم تا هرچه سریع‌تر به یک بازآفرینی و بازمهندسی فرآیندها در مجتمع‌های پتروشیمی دست یابیم.

کد خبر 634010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =