تأمین و توزیع روزانه بیش از ۲ میلیون لیتر فرآورده‌ در جایگاه‌های سوخت کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از تأمین و توزیع روزانه بیش از ‌۲‌ ‌میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر بنزین و نفت‌گاز در جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی این منطقه ‌خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، جهانبخش ‌نوکانی با قدردانی از ‌زحمات و عملکرد مطلوب مجاری عرضه منطقه در سوخت‌رسانی، به‌ویژه تعطیلات تابستانی ‌امسال افزود: با فعالیت ۸۹ جایگاه اختصاصی عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۴ جایگاه سی‌ان‌جی، ظرفیت مناسبی برای سوخت‌رسانی به شهروندان در استان فراهم شده است.

وی با اشاره به بازرسی و بازدیدهای منظم انجام‌شده از جایگاه‌های عرضه منطقه توسط گروه ‌بازرسان منطقه افزود: عرضه مطلوب فرآورده‌های نفتی از نظر کمی و کیفی، جلوگیری از عرضه ‌خارج از شبکه و قاچاق فرآورده‌های نفتی، کاهش مصرف فرآورده‌های نفتی و تحقق حقوق ‌شهروندی از جمله مزایای اجرای این گشت‌ها و بازدیدهای دوره‌ای است. ‌

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان خواستار توجه جدی مالکان مجاری عرضه به خرید به‌موقع فرآورده، مدیریت ‌کارت‌های اضطراری موجود در جایگاه، فعال بودن همه دوربین‌ها و تلمبه‌های ‌جایگاه، جلوگیری از قاچاق سوخت از طریق کارت‌های سوخت سرگردان، نظافت نمازخانه و ‌سرویس‌های بهداشتی جایگاه‌های بین‌راهی و آمادگی شرکت‌های پشتیبان فنی و سامانه ‌هوشمند سوخت برای ارائه خدمات به شهروندان شد.

نوکانی با اشاره به ظرفیت مطلوب ذخیره‌سازی فرآورده‌های نفتی در تأسیسات منطقه اظهار کرد: عملیات تأمین و توزیع فرآورده‌های ‌نفتی در همه جایگاه‌های عرضه منطقه در حال انجام است و هیچ‌گونه مشکلی در عرضه سوخت ‌در مجاری عرضه وجود ندارد.

کد خبر 634185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =