استقرار دو جایگاه سیار سوخت‌رسان در مرز باشماق کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به افزایش ۶ درصدی مصرف بنزین منطقه کردستان در ایام اربعین گفت: دو جایگاه سیار سوخت‌رسان و دو خودرو سوخت‌رسان در منطقه کردستان مستقر شده است.

جهانبخش‌ نوکانی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا، وضع سوخت‌رسانی در منطقه را مطلوب ارزیابی و اعلام کرد: خوشبختانه موجودی ذخیره‌سازی‌ها کافی بوده و وضع سوخت‌رسانی نیز مطلوب است.

وی تأکید کرد: از دو هفته پیش از آغاز سفرهای زائران نشست‌های پرشماری با استانداری و فرمانداری برگزار شد و برنامه‌ریزی‌های لازم برای سوخت‌رسانی در مسیر تردد زوار در ۵، ۶ شهرستان مهم منطقه از جمله دهگلان، سقز، قروه، مریوان و ... برگزار شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به اینکه بیشترین زائران از مرز باشماق خارج می‌شوند، تصریح کرد: تمهیدهای لازم برای سوخت‌رسانی مطلوب و خدمات‌رسانی شبانه‌روزی جایگاه‌ها به‌ویژه ۲۵ جایگاه عرضه سوخت که در مسیر اصلی تردد بودند، انجام شده است.

نوکانی با تأکید بر در اختیار قرار دادن کارت آزاد اضطراری جایگاه‌داران در جایگاه‌های بنزین و نفت‌گاز منطقه به میزان کافی گفت: ۶ گروه در مسیرهای پرتردد به‌صورت شبانه‌روزی بر روند عرضه سوخت در این منطقه نظارت می‌کنند.

استقرار ۲ جایگاه سیار و اعزام ۲ خودروی سوخت‌رسان سیار

وی همچنین از استقرار دو دستگاه جایگاه سیار سوخت در منطقه خبر داد و گفت: دو خودرو سوخت‌رسان سیار به منطقه اعزام شد که نقش مهمی در تسهیل در عملیات سوخت‌رسانی در مسیر تردد ۱۵۰ کیلومتری اصلی منطقه داشت.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان افزود: استاندار کردستان و فرماندار مریوان از عملکرد مطلوب شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در سوخت‌رسانی به زوار اربعین سال ۱۴۰۲ قدردانی کردند.

افزایش ۶ درصدی مصرف بنزین منطقه کردستان

نوکانی همچنین از افزایش ۶ درصدی مصرف بنزین منطقه در ایام سوخت‌رسانی اربعین خبر داد و گفت: به‌طور میانگین در ایام عادی سال روزانه ۲ میلیون لیتر بنزین در منطقه کردستان توزیع می‌شود که در روزهای گذشته حدود ۶ درصد افزایش یافته است.

وی بیان کرد: مصرف نفت‌گاز منطقه نیز به‌طور میانگین در ایام عادی سال ۱.۷ میلیون لیتر است که در ایام اربعین حدود ۲ درصد افزایش یافته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان همچنین تأکید کرد: گاز مایع به همه موکب‌های در مسیر توزیع می‌شود و بعضی از شرکت‌ها نیز داوطلبانه و رایگان، گاز مایع توزیع می‌کردند و کمبودی وجود نداشت.

نوکانی به اشاره به فعالیت ۹۰ جایگاه عرضه فرآورده نفتی و ۵۰ جایگاه عرضه سی‌ان‌جی در منطقه بیان کرد: حدود ۲۰۰ کپسول ۱۱ کیلویی گاز مایع در این ایام توزیع شده است.

کد خبر 630025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =