۱۴۴ جایگاه عرضه سوخت منطقه کردستان آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از آمادگی جایگاه‌های عرضه سوخت این استان برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان، جهانبخش نوکانی با تأکید بر رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع در جایگاه‌های عرضه سوخت گفت: به‌منظور ارائه خدمات مطلوب و مناسب به همشهریان و مسافران در ایام تعطیلات نوروزی، عملیات نظارت بر عرضه مطلوب فرآورده‌های نفتی از ۱۵ اسفند ماه امسال در سطح منطقه آغاز شد و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

وی در مصاحبه‌ با اصحاب رسانه به‌منظور اطلاع‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی که به استان کردستان سفر می‌کنند مواردی را درباره ذخیره‌سازی مطلوب فرآورده‌های نفتی در انبارهای منطقه به‌منظور سوخت‌رسانی پایدار و آمادگی ۹۰ جایگاه عرضه سوخت مایع و ۵۴ جایگاه سی‌ان‌جی بیان کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با تأکید بر آمادگی جایگاه‌ها، نظافت عمومی، تکریم ارباب رجوع، رعایت نکات ایمنی در جایگاه‌ها، آمادگی شرکت‌های پشتیبان فنی و سامانه هوشمند سوخت برای ارائه خدمات در ایام تعطیلات اظهار کرد: سامانه مرکز پاسخگویی و ارتباط با مشتریان ۰۹۶۲۷ شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران به‌صورت شبانه‌روزی آماده دریافت شکایات، درخواست‌ها و تماس‌های هموطنان عزیز است.

نوکانی با تأکید بر استفاده شهروندان از کارت سوخت شخصی هنگام مراجعه به مجاری عرضه سوخت، جلوگیری از عرضه مکمل افزودنی توسط جایگاه‌های عرضه سوخت، پرداخت نکردن وجه اضافی هنگام استفاده از کارت اضطراری جایگاه، از حضور ۱۰ تیم بازرسی منطقه برای تأمین و توزیع مطلوب سوخت در مجاری عرضه منطقه تا پایان تعطیلات نوروزی خبر داد.

کد خبر 639207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =