معاون حقوقی رئیس‌جمهوری از سکوی فاز ۱۱ پارس جنوبی بازدید کرد

معاون حقوقی رئیس‌جمهوری به همراه معاونان وزیر نفت در امور توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و نظارت بر منابع هیدروکربوری از سکوی فاز ۱۱ میدان مشترک گازی پارس جنوبی بازدید کرد.

 به گزارش خبرنگار اعزامی شانا به عسلویه، صبح امروز (پنجشنبه ۱۶ آذر ماه) محمد دهقان با همراهی مهدی علی مددی، معاون وزیر نفت در امور توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، سجاد خلیلی، معاون وزیر نفت در امور نظارت بر منابع هیدروکربوری و دیگر مدیران ارشد حاضر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از سکوی در حال بهره‌برداری طرح توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی، مرزی‌ترین تأسیسات فراساحلی این میدان مشترک گازی در خلیج فارس از سکوی در حال بهره‌برداری فاز ۱۱ پارس جنوبی بازدید و با کارکنان شاغل روی این سکو و دکل حفاری ول‌تارگت بازدید کرد.

وی در ادامه پس از بازدید هوایی از دیگر سکوهای پارس جنوبی و بازگشت به بخش خشکی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، از پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی بازدید می‌کند و در نشست ارائه گزارش روند توسعه و بهره‌برداری این طرح از سوی مدیران شرکت نفت و گاز پارس حضور خواهد یافت.

بازدید از  طرح‌ ایران ال‌ان‌جی و بندر خدمات و صادراتی سیراف پارس در منطقه پارس ۲ و نشست با مدیران و متخصصان صنعت نفت در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از دیگر برنامه‌های سفر روز پنجشنبه معاون حقوقی رئیس‌جمهوری به قطب تولید گاز ایران خواهد بود.

دهقان بعدازظهر امروز با حضور معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، معاون وزیر نفت در امور نظارت بر منابع هیدروکربوری و دیگر مدیران صنعت نفت در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در محل سالن نشست‌های ساختمان ستادی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پارس به بحث و تبادل‌نظر خواهند پرداخت.

معاون حقوقی رئیس‌جمهوری صبح امروز در رأس هئیتی از مقام‌های دولتی، معاونان وزیر نفت در امور توسعه مدیریت و سرمایه انسانی و نظارت بر منابع هیدروکربوری و مدیران ارشد شرکت ملی نفت ایران به‌منظور بازدید از طرح‌های میدان مشترک گازی پارس جنوبی وارد فرودگاه خلیج فارس عسلویه شد و مورد استقبال مسئولان محلی قرار گرفت.

کد خبر 634214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =