مسئولان ارشد سازمان بازرسی کل کشور از مناطق زاگرس جنوبی بازدید کردند

مدیرعامل نفت مرکزی به همراه جمعی از اعضای هیئت‌مدیره و مسئولان ارشد سازمان بازرسی کل کشور، از تأسیسات این شرکت و طرح‌های توسعه‌ای در منطقه عملیاتی آغار و دالان، میدان دی و پالایشگاه فراشبند بازدید کردند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی، موسی مؤیدی، بازرس کل امور نفت سازمان بازرسی کل کشور و جمعی از نمایندگان این سازمان به همراه مهدی حیدری، مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی در  منطقه عملیاتی آغار و دالان و میدان گازی دی حضور یافتند و از نزدیک در جریان روند پیشرفت پروژه‌های گازی این شرکت قرار گرفتند.

حیدری در این بازدید از آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای تأمین سوخت زمستان خبر داد و گفت: با تلاش همکاران در مجموعه ستاد و شرکت‌های تابعه بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی، شرق و غرب، این شرکت برای انجام تعهدهای تکلیفی در بخش تولید نفت و گاز، ذخیره‌سازی گاز طبیعی و انجام پروژه‌های در حال اجرا همه تلاش خود را به‌کار گرفته تا خللی در انجام تعهدها و امور محوله رخ  ندهد.

وی درباره برنامه‌های توسعه‌ای به‌منظور تثبیت و افزایش تولید گاز اظهار کرد: توسعه ۱۳ میدان جدید دی‌، سفیدزاخور، هالگان‌، سفیدباغون‌، خارتنگ‌، گردان‌، ارم‌، پازن‌، مدار، توس‌، باباقیر، بیستون و آغار- فاز۲ به همراه توسعه پالایشگاه‌ گازی فراشبند و احداث ایستگاه‌های تقویت فشار گاز میدان‌های سرخون و شانول با صرف بودجه حدود ۴ میلیارد دلار برای تثبیت و افزایش تولید گاز در هیئت‌مدیره شرکت ملی نفت ایران مصوب و به شرکت نفت مناطق مرکزی ابلاغ شده است.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی تأکید کرد: با اجرای این طرح‌ها حدود  ۱۴۰ میلیون متر مکعب در روز گاز  تولید و به پالایشگاه‌های گازی فجرجم، پارسیان، سرخون، فراشبند، ایلام، هاشمی نژاد و پارس‌جنوبی ارسال شود.

کد خبر 634285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =