شرکت ملی گاز؛ صنعت برگزیده در همکاری‌های صنعتی پایدار با دانشگاه

شرکت ملی گاز ایران به‌دلیل همکاری پایدار با دانشگاه علم و صنعت و بومی‌سازی فناوری‌های مورد نیاز صنعت گاز، به‌عنوان صنعت برگزیده در همکاری‌های صنعتی پایدار با دانشگاه معرفی شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، منصور انبیا، رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران در جشنواره پژوهش و فناوری و آیین تجلیل از نام‌آوران، پژوهشگران و فناوران نمونه دانشگاه علم و صنعت، با اهدای لوح و نشان علم و صنعت از شرکت ملی گاز ایران به‌عنوان «صنعت برگزیده در همکاری‌های صنعتی پایدار با دانشگاه» قدردانی کرد.

بر اساس این گزارش، این قدردانی به پاس حمایت و پشتیبانی شرکت ملی گاز ایران از طرح‌های پژوهشی و فناورانه به‌ویژه در موضوع انرژی انجام شده است.

در بخشی از متن لوح سپاس، خطاب به مجید چگنی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران آمده است: «آنچه امروز در پرتو تلاش فعالان دانشگاهی منجر به رشد و توسعه، شکوفایی اقتصادی و افزایش سطح کیفیت تولیدات و خدمات صنایع گوناگون شده، مرهون تعامل هوشمندانه و پایدار صنعت و دانشگاه و اطمینان به توانمندی دانشگاه‌ها در حل مسائل کشور است که این مهم نقشی ماندگار در تحقق اهداف عالیه صنعت و بالندگی و پیشرفت میهن اسلامی رقم زده است.

ضمن تقدیر از همکاری اثربخش و ارزنده‌تان با این دانشگاه، بدین‌وسیله انتخاب شایسته شرکت ملی گاز ایران را به‌عنوان صنعت برگزیده در تعاملات صنعتی پایدار با دانشگاه تبریک و تهنیت عرض می‌کند و لوح سپاس به همراه نشان علم و صنعت تقدیم حضورتان می‌شود.

امیدوارم در پرتو عنایت و توجه ذات اقدس الهی و در سایه همدلی و هم‌افزایی پژوهشگران و فناوران کشور، شاهد درخشش و کامیابی‌های آتی و برنامه‌های توسعه تعاملات صنعتی و فناوری دانشگاه با آن صنعت دانش‌بنیان باشیم.»

در این آیین همچنین با اهدای لوح سپاس به محسن مظلوم فارسی‌باف، مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی گاز ایران، از اقدام‌های شرکت ملی گاز همسو با تعاملات پژوهش و فناوری قدردانی شد.

کد خبر 634540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =