شرکت نفت مناطق مرکزی و پژوهشگاه صنعت نفت موافقت‌نامه همکاری امضا کردند

شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در حاشیه نخستین روز برگزاری رویداد پتروتِک به‌عنوان کارفرما با پژوهشگاه صنعت نفت و دانشگاه صنعت نفت برای توسعه و اجرای طرح‌های فناورانه موافقت‌نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش خبرنگار شانا، پژوهشگاه صنعت نفت روز سه‌شنبه (۲۸ آذرماه) در حاشیه روز نخست رویداد پتروتک با شرکت نفت مناطق مرکزی یک موافقت‌نامه همکاری با موضوع تکمیل، توسعه و اجرای طرح‌های فناورانه و نوآورانه چالش‌محور در حوزه‌های بالادستی و پایین‌دستی نفت و گاز شرکت نفت مناطق مرکزی میان عظیم کلانتری‌اصل، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت و مهدی حیدری، مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی و محمد چهاردولی، رئیس دانشگاه صنعت نفت امضا شد.

بر اساس این گزارش، موضوع  موافقت‌نامه انجام پروژه های تخصصی در حوزه‌های بالادست و پایین‌دستی  نفت و گاز، انرژی، محیط زیست و انجام خدمات مشاوره‌های مطالعاتی و تحقیقاتی، آزمایشگاهی، طراحی، اجرای آزمایش میدانی و پایلوت و خدمات آموزشی برای شرکت نفت مناطق مرکزی است، همچنین مدیریت‌های ستادی و شرکت‌های بهره‌بردار زیرمجموعه شرکت و نیز دانشکده‌های زیرمجموعه دانشگاه امکان بهره‌مندی از محتوا و مزایای این موافقتنامه را دارند.

موافقت‌نامه همکاری شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و پژوهشگاه صنعت نفت با هدف تکمیل، توسعه و اجرای طرح‌های فناورانه و نوآورانه چالش‌محور در حوزه‌های بالادست و پایین‌دستی نفت و گاز شرکت نفت مناطق مرکزی امضا شد.

این موافقتنامه به‌منظور تکمیل و توسعه طرح‌های فناورانه و نوآورانه مسئله‌محور ارائه شده ازسوی پژوهشگاه، شرکت‌های دانش‌بنیان و هسته‌های فناور برای حل چالش‌های شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با استقرار نظام نوآوری و انجام پروژه‌های تخصصی در حوزه‌های بالادستی و پایین‌دستی شرکت نفت مناطق مرکزی است.

از دیگر بندهای این موافقنامه می‌توان به انجام پروژه‌های تخصصی برای حل چالش‌های کنونی و پیش رو در شرکت نفت مناطق مرکزی در حوزه‌های بالادست و پایین‌دست نفت و گاز، انرژی، محیط زیست و تکمیل سطح آمادگی فناوری‌ها و پیاده‌سازی پایلوت‌های فناورانه در مناطق هدف و انجام همه خدمات مشاوره‌ای، مطالعاتی و تحقیقاتی، آزمایشگاهی و خدمات آموزشی و دیگر خدمات اشاره کرد.

مدیریت‌های ستادی و شرکت‌های بهره‌بردار زیرمجموعه نفت مرکزی و نیز شرکت‌های دانش‌بنیان و هسته‌های فناور که طرح‌های غربالگری شده ذیل حل چالش‌های تولید و نگهداشت شرکت نفت مناطق مرکزی را دارا هستند، امکان بهره‌مندی از محتوا و مزایای این موافقت‌نامه را ذیل پژوهشگاه صنعت نفت به‌عنوان مدیر توسعه‌دهنده فناوری‌های مورد نیاز در صنعت نفت را دارند.

به گزارش شانا، دومین رویداد پتروتک روز سه‌شنبه (۲۸ آذرماه) با همکاری همه ارکان زیست‌بوم فناوری و با مشارکت و حمایت معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت، پارک توسعه فناوری و چهار شرکت اصلی وزارت نفت همزمان با هفته پژوهش آغاز به‌کار کرد.

این رویداد طی روزهای ۲۸ تا ۳۰ آذرماه در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار خواهد شد و شرکت‌های دانش‌بنیان و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و شرایط حضور در این رویداد می‌توانند به صفحه اینترنتی https://petrotechconference.ir مراجعه کنند

کد خبر 634842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =