تجارب خوب صنعت نفت سبب پیشرفت طرح پتروپالایشگاه شهید سلیمانی می‌شود

معاون وزیر صمت (صنعت، معدن و تجارت) و مدیرعامل شرکت ایمیدرو گفت: بسیار امیدواریم تجارب خوب صنعت نفت در اجرای پروژه‌ها در پروژه احداث پتروپالایشگاه شهید سلیمانی نیز انعکاس یابد و این پروژه در زمان مقرر خود تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرنگار شانا، محمدرضا موثقی‌نیا امروز (شنبه، ۱۶ دی‌ماه) در آیین امضای قرارداد واگذاری ۴۵۰ هکتار از اراضی منطقه ویژه اقتصادی به‌منظور احداث پتروپالایشگاه شهید سلیمانی در این باره توضیح داد: امیدواریم طرح ملی شهید سلیمانی توان اقتصادی کشور را در شرایط تحریم بیفزاید و بتوانیم با گامی به سمت آینده، خام‌فروشی را کاهش دهیم و ارزش افزوده بیشتری را در صنایع نفت شاهد باشیم.

وی با ابراز امیدواری از بهره‌برداری این پروژه در زمان مقرر گفت: با توجه به تجارب صنعت نفت امیدواریم این پروژه در وزارت نفت نیز به خوبی پیش برود و خودکفایی و وابستگی کمتر صنعت نفت را به‌دنبال داشته باشد.

معاون وزیر صمت (صنعت، معدن و تجارت) و مدیرعامل شرکت ایمیدرو با تبریک کلید خوردن این پروژه به مدیران صنعت نفت و پالایش کشور بیان کرد: در ایمیدرو سعی خواهیم کرد از سوی منطقه ویژه اقتصادی از این پروژه حمایت کنیم و خدمات را ارائه خواهیم کرد تا پروژه در زمان مقرر به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 635747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =