پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد مقام نخست حوزه محیط‌ زیست را گرفت

سرپرست واحد ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد از کسب مقام نخست ارزیابی عملکرد محیط‌زیست میان شرکت‌های پالایش گاز کشور خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، علی اعزازی‌پور کسب این رتبه در بخش ارزیابی عملکرد محیط‌زیست را مرهون تلاش شبانه‌روزی و اهتمام مستمر به مقوله محیط‌ زیست به همت کارکنان پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد دانست و گفت: بهبود سیستم‌های پایش و کنترل آلاینده‌های هوا، مدیریت مناسب پسماندهای تولیدی، مصرف بهینه حامل‌های انرژی، توسعه فضای سبز، مدیریت مناسب فاضلاب و پساب تولیدی از مهم‌ترین عوامل دستیابی این موفقیت بزرگ به‌شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه این شرکت همواره در بحث حفاظت محیط‌ زیست جزو شرکت‌های پیشرو و متعالی بوده است، تصریح کرد: تأیید این مدعا کسب عنوان‌های مختلف محیط زیستی در سال‌های گذشته از جمله کسب جایزه ملی محیط‌ زیست میان ۳۹۴ شرکت دولتی و خصوصی در سیزدهمین همایش جایزه ملی محیط‌ زیست در سال ۱۴۰۲ است.

این مقام مسئول در پالایشگاه گاز شهید هاشمی‌نژاد در ادامه به برنامه‌ها و پروژه‌های این شرکت برای ارتقای شاخص‌های محیط زیستی اشاره و اظهار کرد: از مهم‌ترین این پروژه‌ها احداث فاز دوم پروژه تغلیظ گازهای اسیدی، پروژه بازیابی پساب‌های بسیار املاح بالا به روش اسمز معکوس (RO4) و فروش CO2 خروجی مرحله نخست واحد تغلیظ است.

کد خبر 635840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =