تعمیر و بازسازی بیش از ۴۴۰ تجهیز صنعتی در شرکت نفت و گاز آغاجاری

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری با تشریح اقدام‌های شاخص شرکت در سال ۱۴۰۲ از تعمیر و بازسازی بیش از ۴۴۰ تجهیز صنعتی در واحدهای عملیاتی این شرکت خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، جواد تقی‌زاده در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت بیان کرد: با تلاش کارشناسان شرکت آغاجاری از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون بیش از ۴۴۰ تجهیز صنعتی و غیرصنعتی با استفاده از توان تولیدکنندگان داخلی تعمیر و بازسازی شد.

وی تعمیر و بازسازی ۱۴۹ ترانسفورماتور توزیع برق و ۱۳۰ عدد از شیرآلات فرآیندی در سایزها و کلاس‌های مختلف، تعمیر و بازسازی ۱۵۳ جرثقیل در واحدهای عملیاتی و بازسازی پنج‌ دستگاه توربین سولار و رستون در واحدهای بهره‌برداری را بخشی از این تجهیزات برشمرد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری با اشاره به اهمیت صیانت و نگهداری از تجهیزات و خطوط لوله افزود: تهیه و نصب ام‌ پایلوت (MPILOT) ۸۸ حلقه‌چاه در مدت کمتر از یک‌ ماه برای ایمن‌سازی چاه‌ها و خطوط جریانی، همچنین ایمن‌سازی ۳۱۲ متر از نقاط بحرانی خط لوله ۳۶ اینچ نفت صادراتی با هدف جلوگیری از هدررفت نفت و کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی بخشی دیگر از اقدام‌های این شرکت است.

تقی‌زاده پروژه تعمیرات‌ اساسی مخزن اتلاف‌کننده ثقلی واحد نمک‌زدایی مارون ۲ در مدت زمان هفت ماه با رعایت اصول استاندارد را از افتخارات این شرکت دانست و گفت: تعمیرات اساسی این مخزن از کاهش تولید روزانه حدود  ۳۰ هزار بشکه نفت جلوگیری کرد و بیش از ۴۰ هزار میلیارد تومان سود و صرفه اقتصادی به‌همراه داشت.

کد خبر 636320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =