تحقق افزایش تولید روزانه ۳۸ هزار بشکه‌ای در شرکت نفت و گاز آغاجاری

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری از افزایش تولید روزانه ۳۸ هزار بشکه‌ای نفت از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون در این شرکت خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، جواد تقی‌زاده در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت در خوزستان بیان کرد: با تلاش کارشناسان شرکت آغاجاری با استفاده از روش‌های نوین و انجام اصلاحیه و ایمن‌سازی چاه‌های نفت، تولید روزانه بیش از ۳۸ هزار بشکه نفت افزایش یافت.

وی تصریح کرد: ارائه راهکار و اجرای طرح آزمایشی راه‌اندازی ۶ حلقه از چاه‌های کم‌فشار و کم‌بازده میدان پازنان با استفاده از امکانات تفکیک‌گر سیار و اقدام‌های اصلاحی و استفاده موفقیت‌آمیز از ابزار نازل جت دوار و حلال زایلین به‌صورت همزمان روی چاه‌ها با افزایش روزانه بیش از ۹ هزار بشکه بخشی از این اقدام‌ها بوده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری ارائه اصلاحیه خطوط گاز فرازآوری چاه‌های میدان پارسی و پرنج با افزایش تولید روزانه ۶ هزار بشکه و  انجام ۷۲ عملیات به‌وسیله دستگاه لوله مغزی سیار روی ۲۹ حلقه‌چاه را که از این تعداد، ۱۶ حلقه‌چاه با دبی ۲۳ هزار بشکه در روز احیا و به مدار تولید بازگشتند بخشی دیگر از اقدام‌های این شرکت دانست.

تقی‌زاده در ادامه با اشاره به دانش‌افزایی در شرکت نفت و گاز آغاجاری گفت: با انجام ایمن‌سازی و تعویض شیرآلات روی چاه‌ها بدون حضور دکل حفاری، بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان صرفه‌جویی اقتصادی حاصل شد.

کد خبر 636346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =