افزایش ۱۸۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت در شرکت نفت و گاز آغاجاری

کارشناسان شرکت نفت و گاز آغاجاری با ارائه راهکار و اجرای طرح آزمایشی راه‌اندازی چاه‌های کم‌فشار، تولید این شرکت را در نیمه نخست امسال بیش از ۱۸۰ هزار بشکه افزایش دادند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، جواد تقی‌زاده، مدیرعامل این شرکت در نشست نهایی پیش‌بینی بهره‌دهی چاه‌های نفت و گاز شرکت نفت و گاز آغاجاری (۶ ماهه دوم سال) که روز دوشنبه (۱۷ مهرماه) برگزار شد، از ارائه راهکار و اجرای طرح آزمایشی راه‌اندازی چاه‌های کم‌فشار میدان پازنان ۱ با استفاده از امکانات تفکیک‌گر سیار خبر داد.

وی افزود: با استفاده از امکانات تفکیک‌گرهای سیار روی چاه‌های بسته موفق به افزایش روزانه ۳ هزار بشکه و در مجموع بیش از ۱۸۰ هزار بشکه در ۶ ماه اول امسال شدیم.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری با اشاره به اهمیت نگهداشت و صیانت از تولید و اجرای برنامه‌های تولیدی اظهار کرد: امسال در زمینه صیانت از تولید شرکت با تلاش کارکنان و اجرای بیش از ۷۰ عملیات و ۹۰۰ نفرساعت کار شبانه‌روزی روی چاه‌های مشکل‌دار ۲۳ حلقه چاه نیز در میدان رگ سفید راه‌اندازی شد.

تقی‌زاده گفت: در ادامه اقدام‌های تولیدی شرکت نفت و گاز آغاجاری ایمن‌سازی و تعویض تاج چاه‌های ۱۳۸ آغاجاری  و ۱۳۹ مارون بدون حضور دکل حفاری در نیمه نخست امسال با سود و صرفه اقتصادی قابل توجه انجام شد.

به گفته وی، با انجام اصلاحیه روی خطوط گاز فرازآوری روی ۱۲ حلقه چاه در میدان‌های پارسی و پرنج نیز بیش از ۶ هزار بشکه در روز به تولید این شرکت افزوده شد.

کد خبر 631368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =