صدور ۳۲۵ اخطار و ۴۰ مورد قطع گاز در اداره‌های پرمصرف خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی از صدور ۳۲۵ مورد اخطار قطع و ۴۰ مورد قطع گاز از ابتدای اجرای طرح پایش مصرف گاز در اداره‌های این استان خبر داد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، حسن افتخاری در نشست شورای اداری استان خراسان رضوی گفت: ۱۹۴۶۳ مورد بازدید از اداره‌های خراسان رضوی تا پایان دی‌ماه امسال انجام شده است که از این تعداد، ۳۲۵ مورد اخطار و ۴۰ مورد هم قطع گاز داشتیم.

وی افزود: امسال با مردمی‌سازی مدیریت مصرف گاز سعی کردیم از توانمندی جامعه نیز در این باره بهره‌ ببریم از این رو ۹۰ نفر از داوطلبان مردمی شامل زنان و مردان، معرفی شدند و آموزش‌های لازم را دیده‌اند و به‌صورت محسوس و نامحسوس به ارزیابی عملکرد ادراه‌ها و دستگاه‌های دولتی در زمینه رعایت بخشنامه دولت در زمینه مصرف بهینه گاز طبیعی می‌پردازند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان رضوی با اشاره به استفاده برخی افراد از وسایل گرمایشی در فضای باز اظهار کرد: تاکنون ۴۴۳ مورد از تجهیزات گرمایشی گازسوز که به اتلاف انرژی کمک می‌کردند، جمع‌آوری شده‌اند.

افتخاری به اجرای پویش مردمی بهینه‌سازی مصرف گاز هم اشاره کرد و گفت: در این طرح مشترکانی که مصرف خود را آگاهانه ۱۰ درصد کاهش دهند در قرعه کشی یکهزار جایزه ۲۰ میلیون تومانی شرکت داده می‌شوند.

کد خبر 636530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =